Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست فرمانداری پاوه گفت: به دنبال بارش برف در شهرستان پاوه ۲۵ راه روستایی این شهرستان مسدود شده است. - اخبار استانها -

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال بارش برف در این شهرستان 25 راه روستایی مسدود شده است اما راه‌های اصلی و فرعی باز است.

وی با بیان اینکه امکان تردد در محورهای اصلی و فرعی بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست عنوان کرد: در ارتفاعات به دلیل وقوع برف و کولاک مشکلات بسیار است و از مردم درخواست می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت به طور حتم زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالایی گفت: با توجه به اینکه احتمال قطعی برق وجود دارد از شهرستان‌های معین و مرکز استان نیز برای اعزام تیم‌های تقویت شبکه برق درخواست کمک شده است.

مسیر ارتباطی بیش از 500 روستای استان زنجان مسدود است11 محور شریانی کشور همچنان مسدود است/ 300 محور روستایی جنوب کشور زیرآب استجاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی مسدود شد/ بارش برف و باران در جاده‌های 19 استان

وی با درخواست اعزام امکانات راهداری افزود: مدیرکل راهداری در منطقه حضور دارد و امکانات و تجهیزات در حال تقویت است و امید داریم به‌زودی مشکلات برطرف شود.

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: با توجه به اینکه در گردنه‌ها پایگاه‌هایی مستقر شده خودرویی در برف گرفتار نشده و موارد رخ داده بلافاصله امدادرسانی شده است و با توجه به اینکه دو نقطه اصلی در این شهرستان وجود دارد دستگاه‌های هلال‌احمر و راهداری به صورت ثابت حضور دارند.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم

براساس اعلام راهداری شهرستان سروآباد، با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد