Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: یزدانی‌خرم به واقع برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک پس از شرکت در مراسم بزرگ‌‌داشت مرحوم محمدرضا یزدانی‌خرم، مدیر توان‌مند ورزش ایران اظهار داشت: این فقدان و ضایعه سنگین را به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم یزدانی‌خرم ویژگی‌های ممتازی داشت؛ او به معنی واقعی یک انسان دین‌مدار بود و صداقت خاصی داشت. او معرفت‌گرای واقعی بود و فضیلت داشت. یزدانی‌خرم در عمل به ایران عشق داشت و تلاش می‌کرد پرچم ایران را همه‌جا به اهتزاز دربیاورد. او به اهل بیت، مخصوصا حضرت زهرا (س) عشق و ارادت بسیاری داشت.

وی در ادامه بیان داشت: پریروز او برای برگزاری مراسم ولادت حضرت زهرا (س) با من تماس گرفت و از من خواست که چنین مراسمی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شود؛ اما باور نداشتم او زودتر از ولادت حضرت زهرا (س) به ایشان ملحق شود. یزدانی‌خرم به واقع برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود.

صالحی‌امیری در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا درباره خاطره‌ای از آن مرحوم عنوان داشت: ۲ هفته پیش به جمع موتلفه اسلامی برای بحث‌های ورزشی دعوت شدم و یزدانی‌خرم هم در آن نشست حضور داشت. او با این سن‌وسال مسائل ورزشی را با جزئیات کامل، ریز و دقیق می‌دانست و این مسئله برایم عجیب بود. من در برابر پرسش‌های او تحلیل داشتم و تشریح می‌کردم. او حافظه ذهنی بسیار قوی‌ای داشت اما در عین حال مثل یک پدر آدم معتدلی بود و هرگز افراط و تفریط نداشت.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: یزدانی خرم ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش