Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آزاده امرایی سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار وضعیت راه‌های استان، گفت : با مشاهده تصاویر دریافتی زنده از دوربین‌های نظارتی این مرکز و آنالیز داده‌های به دست آمده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و دریافت گزارشات هواشناسی سامانه قدرتمند بارشی اخیرا وارد آسمان استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق انتظاری که داشتیم طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان به خصوص شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، روانسر، سنقر و کلیایی، کرند، اسلام‌آبادغرب بودیم.

در شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین، سرپل‌ذهاب و کرمانشاه بارش‌های بیشتر به صورت باران و برف بود.

با تلاش شبانه‌روزی راهداران در تمامی محور‌های شریانی استان تردد کاملا برقرار و هیچگونه انسدادی در محور‌های اصلی استان نداریم.

هم‌اکنون نیرو‌های راهداری استان در محور‌های سرمیل، کوزران، شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر و دالاهو که بارش‌ها بیشتر به صورت برف بوده در حال انجام عملیات راهداری هستند.

راه دسترسی اکثر روستا‌ها در شهرستان‌های مذکور فعلا بسته است، البته همکاران راهداری در تلاش هستند تا ساعت ۱۲ امروز را‌ها را بازگشایی کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل ناوگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامانه بارشی اخیر که از چهار شنبه عصر وارد فارس شد، شهرستان فیروز آباد با ۱۰۱ میلی متر بارش رکورد دار است و نورآباد و شهرستان ممسنی با ۹۲ میلی متر پس از آن قرار دارد.
تا ساعت ۰۸ و ۳۰ دقیقه امروز درمیمند ۸۳، قیر و کارزین ۶۴ میلی متر خنج و کازرون ۵۸، کوار ۴۷ میلی متر، جهرم و زرین دشت ۴۱ میلی متر اردکان ۴۰ و فسا و داراب ۳۷ میلی متر باران بارید.
میزان بارش‌های شیراز هم در این سامانه ۲۴ و شهرک گلستان ۳۲ میلی متر اعلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه