Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:18:23 GMT

شهردار کلانشهر کرمانشاه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۲۳۶۶

شهردار کلانشهر کرمانشاه معرفی شد

به گزارش ایرنا؛ در بیست و ششمین جلسه شورای شهر کرمانشاه که عصر یکشنبه ۲۱ آذر امسال در سرسرای شورای شهر برگزار شد، «نادر نوروزی» با کسب ۱۱ رای موافق اعضا، سکان شهرداری کرمانشاه را برعهده گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مراسم معارفه شهردار در سخنانی با بیان اینکه دکتر نادر نوروزی با کسب آرا  همه اعضای شورای شهر توانست سکان مدیریت کلان شهر کرمانشاه را به دست بگیرد اظهار امیدواری کرد  این نوید بخش مدیریت شهری همراه و همدلی این دیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رسول آزادی» افزود: شورای اسلامی شهر کرمانشاه پس از استعفا «سعید طلوعی» به خاطر حساسیت و اهمیت موضوع انتخاب شهردار جلسات متعددی برگزار کرد و پس از بررسی رزومه کاری بیش از ۴۰ نامزد برای مدیریت شهرداری در نهایت نگاه اعضای شورای شهر کرمانشاه معطوف به دکتر نادر نوروزی شد.

او گفت: خوشحالیم که اعضای شورای شهر کرمانشاه با همدلی شهردار را انتخاب کردند و تا زمانی که شهردار در مسیر توسعه شهر و مدار قانون و مصوبات پارلمان محلی حرکت کند یاور و پشتیبان آو خواهیم بود.

آزادی ادامه داد: انتظار داریم شهردار با هم افزایی استاندار کرمانشاه در راستای حل مشکلات شهر و اجرای مصوبات شورای شهر کرمانشاه گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه اضافه کرد: همچنین از شهردار انتظار داریم ضمن رسیدگی عادلانه به موضوع اضافه کاری کارکنان شهرداری، تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری به خاطر اهمیت امنیت شغلی با توجه به تورم وضعیت معیشتی نامطلوب آنان را در دستور کار قرار دهد.

آزادی گفت: همچنین از رئیس جمهور و وزارت کشور برای منصوب کردن استاندار کرمانشاه سپاسگزاریم.

رسول آزادی؛ رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه

او همچنین از خدمات شهرداران سال‌های گذشته آقای آرش رضایی و سعید طلوعی همچنین سرپرستان شهرداری آقایان لعل بخش و رحیمی نیز تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا؛ مشاور عالی استانداری استان مرکزی، معاون بازرسی کل ناجا و مدیرکل حقوقی شهرداری تهران، معاون اجرایی و اطلاع رسانی کرسی و مرکز حقوق بشر صلح و دموکراسی دانشگاه شهید بهشتی و کارشناس ارشد کمیسیون حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله سوابق اجرایی نوروزی است.

حدود ۳۰ نفر برای تصدی پست شهردار کرمانشاه اعلام آمادگی کرده بودند که پس از ۲ هفته ارزیابی‌ها و مصاحبه‌های متعدد ۶ نفر به مرحله نهایی رسیدند که شورای شهر کرمانشاه از میان آنها نوروزی را به عنوان شهردار کرمانشاه برگزید.

«سعید طلوعی» شهردار قبلی کرمانشاه ۱۲ مرداد امسال پس از ۳۰ ماه مسوولیت شهرداری کرمانشاه از این سمت خداحافظی کرد.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارایه می‌دهد.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر کرمانشاه شهرداری کرمانشاه رسول آزادی مراسم معارفه مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر کرمانشاه شهرداری کرمانشاه رسول آزادی شورای اسلامی شهر کرمانشاه شهرداری کرمانشاه رسول آزادی مراسم معارفه مراسم تکریم شورای اسلامی شهر کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی، شهردار تهران، دست به آبستراکسیون زدند تا جلسه را از حد نصاب بیاندازند!

به گزارش «تابناک»، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

سفری که البته مدت زیادی از انجام آن می‌گذرد و طی آن توافقاتی میان شهرداری تهران و برخی شرکت‌های چینی صورت گرفته که بعضا انتقاداتی به دنبال داشته است، از جمله توافق صورت گرفته برای خرید اتوبوس برقی که ظاهرا به عقد قرارداد هم منجر شده و از این نظر، عجیب به نظر می‌رسد چراکه وفق قانون، عقد چنین قراردادهایی نیازمند طرح در شورا و دریافت مصوبه از این نهاد است.

این در حالی است که اخیرا یکی از فعالان رسانه‌ای با انتشار قرارداد مربوط به خرید اتوبوس برقی، انتقاداتی به آن وارد دانسته و در مقابل، افرادی از جمله مشاور شهردار تهران به انتشار این قرارداد ایراد وارد دانسته و تاکید نموده‌اند که نظر به تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، نمی‌بایست قرارداد منتشر شود و باید محرمانه بماند.

مسایلی که با طرحشان، نگاه‌های زیادی به نشست امروز شورا معطوف شده بود و انتظار می‌رفت که نکات متفاوتی در این باره مطرح شود. انتظاری که تا حدودی جامه عمل پوشید اما در نهایت به رقم خوردن اتفاقی عجیب منجر شد؛ به این صورت که با ارائه گزارش شهرداری، برخی از اعضای شورای شهر اعتراض ها و انتقاداتی در این باره مطرح کردند، سپس شهردار برای پاسخگویی به انتقادات پشت تریبون قرار گرفت ولی پیش از آنکه شروع به صحبت کند، آبستراکسیون رقم خورد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هنوز علیرضا زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود که برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند؛ سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که صحن شورا را ترک کردند. اقدامی که به منظور خارج کردن جلسات پارلمان از حدنصاب صورت می‌گیرد اما نشست امروز شورای شهر را از حدنصاب قانونی نیانداخت و تنها نشانه‌ای اعتراض جدی برخی نمایندگان شورا از عملکرد شهرداری تهران شد.

وضعیتی که بایستی دید آیا تغییر خواهد کرد و با اتخاذ و اجرای تصمیماتی، به همسویی بیشتر شورا و شهرداری منجر خواهد شد یا فرجام دیگری خواهد یافت و ممکن است به افزایش اختلافات منجر شده و حتی به تغییر شهردار بیانجامد!

 

دیگر خبرها

  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • خروج علیه شهردار تهران
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود