Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری سریال اپیزودیک سی‌زیف و مرگ به کارگردانی مرتضی فرهادنیا که حدود ۲ ماه در خیابان کمیل تهران به طول انجامید، به پایان رسید.

این سریال که قرار است از یکی از شبکه‌های سیما روی آنتن رود، با همکاری مدرسه کارگاه آزاد فیلم مسعود کیمیایی تولید می‌شود، در حال حاضر در حال تدوین و انجام مراحل فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌زیف و مرگ برگرفته از نمایش‌نامه روبر مرل به همین نام، زندگی مردی ‌را روایت می‌کند که صاحب کافه تئاتری‌ است که به خاطر براورده کردن آرزوی همسر فوت شده‌اش برای داشتن چنین کافه‌ای، مشغول به کار است. صاحب کافه فکر می‌کند سی‌زیف است ودر تصورات و تخیلاتش، هر یک از مشتریانش را به شکل اساطیر باستانی همچون آرس، زئوس ، آتنا، آفرودیت و… می‌بیند.

در هر یک از قسمت‌های این سریال به روایت‌های داستانی مستقل به یکی‌از نمایش‌نامه‌های یونان بوستان مانند ادیپ شهریار، مده آ، آنتیگونه و قورباغه‌ها  و... اشاره می‌شود.

میثم آقایی، مهدی خرمی، پریسا مشرقی نیا، سعید ایوبی، مسعود آذرخش، محمدرضا مقدم، سانا علیخانی، کیارش اردلان، ماریا حق وردیان، نیلوفر مقیمی، شیده مستوفی، آسیه قاسمی، کیمیا پژمان نژاد، الهام حسنی، بهار شهبا، آتنا ابراهیمی، ستایش رضایی، غزاله سعیدی، فاطمه یاری، فرشته رشوند آوئی، محمد جبرائیلی، پیام طیبی، روزبه رحیمی، سید علی میری، شبنم اندوری، امیر حسین برفرازی، امیر مهدی تقوی، محمدرضا رجبی، مولود جهان پناه، محمدرضا چهره نما، آریا کربلایی و مهدیه فراهانی، بازیگران این سریال هستند.

از جمله عوامل این مجموعه می توان به مشاور پروژه: مریم عباس زاده، سرپرست نویسندگان: حماسه عماد، گروه نویسندگان: نیلوفر مقیمی، آتنا ابراهیمی، امیر مهدی تقوی، بهار شهبا، کیمیا پژمان نژاد، محمدرضا چهره نما، شبنم اندوری، میثم آقایی، پریسا مشرقی نیا، پیام طیبی و مژگان باقر فراش، فیلمبردار: محمد عین الهی، دستیار تصویر: پیام طیبی، صدابردار: مرتضی علیزاده، دستیار صدا: سید علی میری، طراح صحنه و لباس: مژگان باقرفراش و شبنم اندوری، تدوین: مهدی نیازی، دستیاران کارگردان: سارا رشید، محمد رضا چهره نما گریم: کیمیا پژمان نژاد و حسین گرجی فر، موسیقی: محمد عبدالهی، تدارکات: فرهاد اسماعیلی و داریوش پیمانی، مدیر تولید: صادق پژمان نژاد، مدیر روابط عمومی: آزاده فضلی، مجری طرح: گوسان فیلم اشاره کرد.

برچسب‌ها سینمای ایران مسعود کیمیایی سریال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران مسعود کیمیایی سریال سینمای ایران مسعود کیمیایی سریال پژمان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای نصیری عزیز سلام!

به خودتان هم گفته ام که شما را به ویژگی های مثبتی چون راستگویی، اندیشه ورزی، حسن خلق و دیانت می‌شناسم. و اگر اینها نبود، چه نیاز که همین چندسطر را هم بنویسم.

در این یکی دو روز مطالبی گفته‌اید که برخی از آنها تکرار گذشته است. با خیلی از نقدهای شما همراهم و البته در مواردی ضمن قبول اصل انتقاد، زبان و لحنی را که بهره می گیرید نه تنها موثر و سودمند نمی دانم که گاه نتیجه عکس می دهد.

دیروز عبارتی بکار بردید که مضمون آن، تجمیع همه مخالفان - و به زعم شما براندازان- است و از کلید واژه "تاجزاده و شاهزاده" سخن گفتید. خیلی ها قند توی دلشان آب شد که مهدی نصیری، رفت به همانجایی که می خواستیم یعنی "آخر خط". هم مدعیان افراطی انقلابیگری خوششان آمد و هم اپوزیسیون خارج از کشور.

من، اما دلم گرفت . آخر، مهدی نصیری را با شاهزاده چکار؟ آنچه امروز از شاهزاده بروز و ظهور دارد واقعا چیزی جز تعفن سیاسی و فرهنگی و اخلاقی است؟ آنها کجای سیاست ایستاده اند و کدام جایگاه را در بین ایرانیان دارند؟ و تا حالا برای ایران چه کرده‌اند؟ در کدام غصه پشت مردم ما بوده اند؟ و...

بدتر اینکه چه شده که شاهزاده را همسنگ تاج زاده و دیگران می دانید؟ صنمی با مصطفی تاجزاده ندارم، اما یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیفی که وطن فروشی کمترین جرمش است و همه حامیانش شرف دارد. با برخوردهایی که با برخی چهره های سیاسی منتقد و حتی مخالف در داخل ایران شده بشدت مخالفم ، اما اینها چه دخلی دارند به آن شاهزاده بدنام بدکار؟

بعید می دانم شما این قماش آدم ها را نشناسید اما اگر نشناخته اید، امیدوارم در مدتی که در کانادا به سر می‌برید آنها را محک بزنید. بروید در جمع براندازان سلطنت طلب یا بازماندگان گروهک های تروریستی و ببینید با شما چه رفتاری خواهند داشت؟ تصورتان این است که شما را روی سرشان می‌گذارند و حلوا حلوا می‌کنند؟ یقین کنید بهترین حرفی که به شما خواهند زد این است که نفوذی جمهوی اسلامی هستید.

آقای نصیری عزیز! براندازی راه سنگلاخی است که خون بیگناهان فراوانی را در خود فرو می‌برد. اصلا راه نیست،بیراهه است و در پس آن هیچ چیز اصلاح نمی شود. اما با این همه اگر می خواهید برانداز! هم باشید، خودتان این کار را بکنید. چرا قاطی سلطنت طلبان و شاهزاده می‌شوید؟ و ننگ همگروهی بودن با آنها را بر خود هموار می‌کنید؟

ایران مال همه ماست و اگر چه امروز دولت و مجلس و برخی دستگاه هایش پراشتباه اند، به خود ما مربوط است و هیچ ربطی به شاهزاده ندارد. رژیمی که همین شاهزاده متعلق به اوست، خیلی علیه‌السلام بود؟ و فکر می کنید اگر همین الان قدرت دستشان باشد به مخافلانشان رحم می‌کنند؟ اساسا آنها چه دلبستگی به این آب و خاک دارند که بخواهند برایش از خود بگذرند؟

برگردید آقای نصیری! منظورم برگشتن به تهران و قم نیست. این حق شماست که هرجای عالم می خواهید زندگی کنید. عده‌ای خوشحال می‌شوند که شما در مغرب زمین بمانید و به قول آنها تمام شوید. گروهی می‌گویند شما پلهای پشت سرتان را خراب کرده اید و برنمی‌گردید. من، اما پیش بینی ام این نیست.‌

با این حال در اینجا حرفم بر سر آمدن یا نیامدن به ایران نیست. می‌خواهم بگویم از این راه برگردید و قبول کنید که اصلاح کشور باید توسط همین ایرانی‌هایی که روی نقشه ایران زندگی می کنند صورت گیرد. می‌دانم کسانی و جریاناتی هستند که نفس کشیدن در عالم سیاست را سخت کرده‌اند؛ پای‌شان را روی گلوی معیشت مردم گذاشته‌اند؛ امید جوانها را به یاس تبدیل کرده‌اند و هزارتا چیز دیگر. اما راه مبارزه با اینها، همراه شدن با شاهزاده نیست. بسیاری از کسانی که در سالهای اخیر هزینه‌های بسیار سنگین تر از شما داده اند، راه شما را نمی پسندند.

آقامهدی عزیز! می دانم که می‌دانید برادرانه دوستتان دارم. دلسوزیتان برای مملکت را هم دوست دارم. به همین دلیل اصلا نمی‌خواهم که نباشید. قلم شما و فکر شما نیاز امروز این آب و خاک است. نقدهای شما آرام بخش دل خیلی‌هاست. هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید اما برادر عزیزم، شاهزاده را نشویید!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901366

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده