Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بیست و هشتمین نشست کمیسوین حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار داشت:‌امروز از مدیران شهری سراسر کشور در این کمیسیون شرکت کرده‌اند و اولین و در واقع نخستین نشست تیم‌های جدید در شهرداری‌های کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مباحث مشترک مانند موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی در این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت تا هم‌افزایی و توانایی در رفع این مشکلات در کلانشهرها ایجاد شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: از طریق توانایی‌های در شهرهای مختلف به دنبال رفع مشکلات، راهکارهای مشترک و تخصیص منابع هستیم که ان‌شاءالله امیدواریم تحولاتی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرها شاهد باشیم.

شفیعی درباره پرسشی در زمینه سهم شهرداری‌ها از وصول جرائم راهنمایی و رانندگی گفت:‌دولت‌ها سال‌ها در این زمینه به وظایف خود عمل نکرده و ما در جلسه اخیری که با رئیس‌جمهور داشتیم این موضوع را مطرح کردیم و آیت‌الله ابراهیم رئیسی اعلام کردند این قضیه را پیگیری می‌کنند.

وی گفت: تخلف آشکار قانونی در پرداخت سهم شهرداری‌ها از جرائم راهنمایی و رانندگی رخ داده و دیوان محاسبات اکنون به این قضیه ورود یافته است و قرار شده که دولت از طرقی از جمله تهاتر و ... به این موضوع ورود یابد و مطالبات پرداخت شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: البته تا سال 95 تا حدودی این میزان بدهی پرداخت شده هر چند که به مقدار ناچیز بوده است و برای 4 سال اخیر نیز به هر حال ارزش پول تغییر کرده و حتی اکنون هم اگر پرداخت شود مانند زمانی نخواهد بود که به موقع‌‌اش پرداخت می‌شد.

شفیعی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم از طریق نشست‌های تخصصی مانند امروز شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل در شهرهای مختلف باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تخلف دولت سابق حمل و نقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز برگزار شد، گفت: لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری استانداردسازی و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور افزود: در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت:با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها باید طرح ترافیک بروزرسانی شود.

وی افزود:باید کارگروه مشترکی، مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی درباره تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به اقدامات کارشناسی دارد گفت:طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند