Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امین روستایی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت یک میلیون لیتر نفت گاز(گازوئیل) و ۶۰ هزار کیلو گاز مایع (ال.پی.جی) برای مصارف ذخیره، جایگزین قطع گاز، مصرف ژنراتور (قطعی برق) به سازمان های صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و سایر ارگان ها تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ واحد تولیدی در استان همدان به دلیل کمبود سوخت جایگزین تعطیل نشده است، اظهار داشت: این شرکت آمادگی تامین سوخت ذخیره برای صنایع، معادن، کارخانجات و دیگر واحدهای نیازمند سوخت دوم را دارد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از تعطیلی خط تولید واحدهای استان همدان، سوخت جایگزین واحدهای صنفی به موقع تامین شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از ثبت درخواست فرآورده در سامانه «سدف» (سامانه درخواست فرآورده های نفتی) توسط واحدهای تولیدی و کشاورزی برای سوخت جایگزین در مواقع بحرانی خبر داد و تصریح کرد: هر واحد واجد شرایطی که درخواست خود را در سامانه تجارت آسان جدید «سدف» ثبت کند، سوخت جایگزین به منظور پیش بینی مواقع افت فشار گاز طبیعی به عنوان پدافند غیر عامل دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به اولویت های شرکت ملی نفت برای حمایت از تولید براساس شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، افزود: پیش از این میزان سوخت جایگزین در نظر گرفته شده برای کارخانه های سیمان در زمان قطع احتمالی سوخت اول یعنی گاز طبیعی، برای تغذیه ۱۵ روز تدارک دیده شده بود اما این میزان به یک ماه افزایش یافته است.

روستایی از مسئولین سازمان های نیازمند سوخت جایگزین خواست به سایت www.newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و درخواست سوخت مورد نیاز خود را در سامانه ثبت کنند تا در صورت ضرورت استفاده از سوخت دوم با وقفه ای در امر تولید مواجه نشوند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به پدافند غیرعامل و تمهیدات  قبل از وقوع بحران، اظهار داشت: در پی سردی هوا و کاهش دما در روزهای اخیر، ذخیره سوخت دوم از نوع فرآورده های نفتی مایع برای ادارات، سازمان ها، صنایع، کارخانه ها و دیگر موارد در راستای کمک به تامین گاز مصارف خانگی و جلوگیری از قطعی احتمالی ضروری است.

برچسب‌ها مازوت شهر همدان شرکت گاز استان همدان گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازوت شهر همدان شرکت گاز استان همدان مازوت شهر همدان شرکت گاز استان همدان گاز مایع سوخت جایگزین استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان قصرشیرین در جمع خبرنگاران گفت : ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف‌شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف‌شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف‌شده شامل بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آنها کشف و ضبط‌شده است.

وی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان