Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یدالله رنجبرپور، معاون اجتماعی نیروی انتظامی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص افزایش سرقت گوشی در سطح شهر به ویژه در معابر و پارک‌ها، اظهار کرد: متاسفانه مردم موارد سرقت در جامعه را می‌بینند اخبار اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت را دنبال نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم افزایش سرقت‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، آمار کشفیات پلیس بیش از سرقت هاست، گفت: فقط در آذرماه گذشته ۱۰۱ نفر سارق و مالخر در پلیس آگاهی دستگیر شدند که سارقان به عنف، خشن، گوشی قاپ و سارقان حرفه ای از جمله آنها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مقام مسؤول گفت: علاوه بر اجرای طرح های مختلف پلیس برای کشف جرائم در سطح شهر، به منظور افزایش امنیت شهر و شهروندان گشت های تلفیقی نیروی انتظامی با همراهی بسیج و گشت های ویژه انتظامی در سطح شهرها انجام می شود، اما وسعت و تعدد معابر نسبت به حجم نیروهای انتظامی بیشتر است. 

وی با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان خط قرمز پلیس البرز است و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان به کار گرفته است؛ از شهروندان خواست اخبار داخلی به ویژه خبرهای پلیس البرز را از طریق رسانه‌های مختلف و فضای مجازی دنبال کنند.

رنجبرپور در بخش دیگری از سخنانش در خصوص معتادان متجاهر در سطح شهر، گفت: با توجه به راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در استان البرز، ظرفیت پذیرش بانوان و آقایان وجود دارد؛اقدامات مثبتی توسط پلیس البرز در خصوص جمع آوری و اعزام معتادان متجاهر به کمپ ماده ۱۶ استان برای ترک اعتیاد صورت گرفته است. 

وی از اجرای طرح های حجیم منطقه ای برای جمع آوری معتادان متجاهر در استان البرز خبرداد و افزود: طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرهای استان به صورت منطقه به منطقه انجام و پاکسازی می.شود و از هسته مرکزی شهرها به سمت حاشیه‌ها پیش می‌رود. 

معاون اجتماعی پلیس البرز با بیان اینکه ساماندهی معتادان متجاهر به تنهایی توسط پلیس امکانپذیر نیست؛ گفت: باید همه دستگاه‌ها پای کار و کمک حال پلیس باشند. پلیس به تنهایی نمی‌تواند وضعیت موجود را ساماندهی کند و نیاز به همکاری دستگاه‌های دیگر به ویژه دستگاه قضایی دارد تا در این خصوص به سایر دستگاه‌های متولی تکلیف شود و در صورت قصور به عنوان ترک فعل از آنها خواسته شود.

وی یادآور شد: ساماندهی معتادان متجاهر جز با همت همه جانبه و همراهی مسؤولان و شهروندان با نیروی انتظامی ممکن نمی‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی خبرگزاری فارس فارس نیوز کرج البرز دستگاه قضایی سرقت اعتیاد معتادان متجاهر نیروی انتظامی پلیس البرز سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر