Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آغاز اجرای موافقتنامه ۲۵ ساله میان ‎ایران و ‎چین بعنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان موفقیتی راهبردی برای تهران محسوب می‌شود. خبرگزاری میزان - دریابان «علی شمخانی» در صفحه توییتر خود نوشت: «آغاز اجرای موافقتنامه ۲۵ ساله میان ‎ایران و ‎چین بعنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان آن هم در شرایطی که ‎آمریکا همچنان با یکجانبه‌گرایی و تداوم فشار حداکثری بدنبال محروم کردن ایران از تعاملات اقتصادی با دنیاست، موفقیتی راهبردی برای تهران محسوب می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بیشتر بخوانید: شمخانی: اقدام هماهنگ دستگاه‌های اجرایی، دشمن را در هدفش ناکام گذاشت   انتهای پیام/ برچسب ها: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین