Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره ارزیابی اش از گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، گفت:  گروه نسبتاً سختی داریم اما این طور نیست که بگوییم صعود کردن غیرممکن است. تیم ما ساختار خوبی دارد. باشگاه تلاش می‌کند که میزبانی را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های خوب و قابل احترامی در گروه‌مان حضور دارند. کار سخت است. باید خودمان را آماده کنیم و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

درخواستی از سازمان لیگ برای تغییر بازی های سپاهان دارید؟ 

 هنوز برنامه‌ای به ما اعلام نشده، حتی نمی‌دانیم نیم‌فصل دوم چه زمانی شروع می‌شود. البته شاید شفاهی گفته باشند اما قطعا اعلام نشده است.با توجه به شرایط یکی، 2 سال اخیر با برنامه خیلی سنگینی جلو می‌رویم به خاطر همین تیم‌هایی که نفرات بیشتر و برنامه بهتری دارند می‌توانند از این مرحله به خوبی عبور کنند. اگر بخواهیم با یک تعداد خاص به کارمان ادامه بدهیم قطعا به مشکل می‌خوریم اما اگر نفرات جایگزین داشته باشیم فکر می‌کنم می‌توانیم خوب کار کنیم. تیم‌های بزرگ دنیا در سال ممکن است 60 بازی انجام بدهند که این مسئله به برنامه‌ریزی خوب و نفرات جایگزین آنها برمی‌گردد.

آیا بازیکنی در فصل نقل و انتقالات به خدمت می گیرید؟ 

 ما در حد نیاز این کار را خوب انجام دادیم اما با این حال با توجه فشردگی نیم‌فصل دوم و برنامه، باید با کادر فنی و مدیریت در مورد همه چیز صحبت کنیم که ببینیم آیا نیاز است نفراتی را اضافه کنیم یا نه، نفرات‌مان به اندازه کافی خوب هستند و احتیاجی به این کار نیست. در کل کار سخت است و باید بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب سال را تمام کنیم.

نظرتان درباره غیبت سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ 

دلم می‌خواهد و امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود تا در آینده بتوانند به فوتبال کشورمان کمک کنند.

بیشتر بخوانید

نویدکیا: در صورت نبودن سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، فاجعه رخ می‌داد

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر در رتبه نهم قرار دارد و شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ از دست داده، روز پنجشنبه موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پیکان را در ضربان پنالتی شکست بدهد و به دور بعد صعود کند و به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات تبدیل شود.

حسن جعفری در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که در نیم‌فصل دوم آرامش خوبی را تجربه می‌کنیم و این برای ما از هر چیزی با ارزش تر است. جو تیم و رابطه اعضای تیم با کادر فنی از نتایج و عملکردی که داریم هم اهمیت بیشتری دارد.

او ادامه داد: در لیگ شاید در میانه جدول قرار داریم اما انگیزه همه بچه ها این است که نشان بدهیم لیاقت و شایستگی ما این نقطه از جدول نیست و تلاش کردیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. به رکوردها و آمار و ارقام هیچ توجهی نداریم و فقط تلاش می کنیم با تمرکز و آرامش بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کاپیتان مس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی سعی می‌کنیم منطقی و گام به گام به جلو نگاه کنیم. دو بازی سخت مقابل دو تیم لیگ برتری را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داریم. فکر می‌کنم بازی مقابل پیکان را برای خودمان سخت کردیم، در حالی که می‌توانستیم خیلی راحت در ۹۰ دقیقه موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: این حتما تجربه خوبی است که بدانیم از دست رفتن فرصت‌ها ما را به زحمت می‌اندازد. حضور هواداران انرژی زیادی به ما داد و فکر می کنم می توانیم این مسیر را در هر دو جام با قدرت ادامه بدهیم.

جعفری در خصوص محرم نویدکیا نیز عنوان کرد: در مورد آقای نویدکیا به نظرم بهتر است من چیزی نگویم، چون عملکرد و نتایج ما گویاست و حرف نگفته‌ای باقی نمانده. فقط شخصیت و آرامش آقا محرم و کادر باعث شده حال همه تیم خوب باشد و این بهترین اتفاق ممکن برای ما بود.

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم