Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سیروس ابراهیمی، روز یکشنیه در پانزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: با وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی استان دارای ظرفیت ها، امکانات وحجم نیروی انسانی بیشتری است،

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به واکنش افکار عمومی بعد از افزایش قیمت نان درسطح جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکثریت مردم با افزایش نرخ نان اعتراض و‌ واکنش منفی نشان ندادند چون می‌دانند این تورم یک روند معقولانه و منطقی است و سالانه این افزایش به شکل قانونی وجوددارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اجرای دستورالعمل‌هایی که درحوزه آرد و نان تهیه شده است باید یک نظارت جدی صورت گیرد، همچنین با آموزش بازرسان و رعایت قانون نیاز است تا این امر به یک رفتار و فرهنگ تبدیل شود.  ما به اندازه کافی سیلو برای ذخیره سازی گندم داریم بنابر این باید مسئولین مرتبط با این حوزه تلاش کنند که حجم بیشتری از گندم را ذخیره سازی کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در زمینه تأمین فرآورده‌های دامی گفت: با توجه با اینکه در آستانه فرا رسیدن عید و سال جدید هستیم با افزایش تقاضای زیاد مردم جهت خرید گوشت قرمز و مرغ درسطح بازار مواجه خواهیم شد بنا‌براین مدیران حوزه تولیدات دام و طیور در تأمین نهاده‌های مورد نیاز تلاش کنند و ما هم در این زمینه به آنها کمک می‌کنیم تا شاهد تولید پایدار باشیم.

وی درپایان بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی در‌ استان تأکید کرد و افزود نظارت بیشتری صورت گیرد و قیمت کالاهای مصرفی هفتگی گزارش داده شود تا شاهد اختلال یا ‌بی ثباتی در قیمت های بازار نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گرانی نان تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در اولین نشست کارگروه بحران و پدافند زیستی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهداشت را خط مقدم سلامت مردم دانست و اظهار داشت: طبق برآوردهای ما و اقدامات صورت‌گرفته، حدود ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی استان از طریق فاضلاب آبیاری می‌شود که این کار می‌تواند سلامت مردم را تهدید کند.

وی بیان داشت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی لرستان نظارت است که با همکاری محیط‌زیست باید مخاطرات زیست‌محیطی استان را رصد کنند و جهاد کشاورزی هم وظیفه دارد که متخلفین را به مراجع ذی‌صلاح معرفی کند تا از آبیاری مزارع از طریق فاضلاب، جلوگیری شود، زیرا هدف تولید محصولات کشاورزی سالم است تا سلامت مردم تضمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، علاوه بر مشکلات میکروبی، وجود پسماندها، آلوده‌شدن آب‌وخاک توسط سموم و وجود فلزات سنگین در محصولات کشاورزی، از جمله گوجه فرهنگی، هویج و دیگر محصولات کشاورزی را جز مخاطراتی دانست که سلامت مردم را تهدید می‌کند.

کد خبر 6100432

دیگر خبرها

  • بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟ / دلایل اصلی رشد تورم در اقتصاد ایران چیست؟
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • هنری که لاکچری شده!
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان