Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:39:39 GMT

تشرف سردار قاآنی به حرم‌های مطهر نجف و کربلا +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۳۴۵۸

تشرف سردار قاآنی به حرم‌های مطهر نجف و کربلا +عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با ایام شهادت حضرت ام‌البنین سلام‌الله علیها، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در سفری به عراق به زیارت حرم‌های مطهر در نجف و کربلا مشرف شد.

برهمین اساس، سردار قاآنی بدون تشریفات خاصی پس از زیارت حرم امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام به مزار شهید ابومهدی المهندس و آیت‌الله محمدصادق صدر و فرزندانش در نجف اشرف رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نیز به کربلا و حرم‌های مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهم‌السلام تشرف یافت که در ادامه تصاویری از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در حرم‌های مطهر کربلا و نجف و مزار ابومهدی المهندس از فرماندهان حشدالشعبی و همراهان شهید قاسم سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کربلا نجف حرم امام حسین قاسم سلیمانی حرم های مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد