Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رسانه توتواسپرت ایتالیا در گزارشی به علاقه یوونتوس به «سردار آزمون» پرداخت و این بازیکن ایرانی را مهره گمشده این تیم دانست. این سایت در ادامه نوشت: یوونتوس برای خرید مهاجم ایرانی زنیت اصرار دارد. تماس ها در چند ساعت گذشته ادامه داشته اما هنوز بین درخواست زنیت و پیشنهاد یوونتوس فاصله وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت ایتالیایی در ادامه آورده است: روس‌ها گزینه فروش این بازیکن ۲۷ ساله ایرانی را فعال می‌دانند چرا که قرارداد آزمون در ژوئن به پایان می رسد و مشخص است که روس‌ها قصد دارند از این بازیکن ایرانی سودی بدست آورند. البته معامله با روس‌ها هرگز آسان نیست اما میانجی‌گری‌ها برای پیدا کردن یک راه منطقی در جریان است.

در این میان تیم لیون فرانسه نیز علاقه بسیار زیادی به خرید آزمون دارد و هر لحظه ممکن است خبر انتقال این بازیکن ایرانی به فرانسه منتشر شود.

توتو اسپرت در ادامه نوشت: آزمون دوست دارد با پیوستن به یوونتوس خود را محک جدی تری بزند اما این بازیکن، مهاجم جنگجوی مورد نظر «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی یوونتوس نیست ولی او فیزیک بدنی و ویژگی‌هایی دارد که بتواند به عنوان مهاجم دوم و در صورت لزوم به صورت ثابت بازی کند.

برچسب‌ها یوونتوس سردار آزمون ماسیمیلیانو آلگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوونتوس سردار آزمون ماسیمیلیانو آلگری یوونتوس سردار آزمون ماسیمیلیانو آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم

در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس، تامی آبراهام می توانست روی پاس زیبای سردار آزمون برای رم گلزنی کند اما ضربه نه چندان خوب مهاجم انگلیسی با واکنش شزنی همراه شد.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟