Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کیامرث حاجی زاده روز دوشنبه در نشست کارگروه گردشگری با اشاره به پروژه‌های در حال احداث گردشگری همچون تله‌کابین یاسوج، اظهار داشت: تله‌کابین برای استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد یک فرصت است و از سرمایه‌گذار انتظار می رود ظرف یک هفته دوباره پروژه را فعال کند.

"طرح تله کابین یاسوج که عملیات اجرایی آن با حضور مسئولان استانی در سال ۹۲ آغاز شد قرار بود کمتر از یک سال به بهره برداری برسد و موجب خلق ۳۰۰فرصت جدید شغلی بشود همچنان با گذشت حدود ۹ سال هنوز به سرانجامی نرسیده است "

حاجی زاده  افزود: پیست اسکی کاکان دومین ظرفیت گردشگری این استان است و علی رغم تذکرات این پیست سر و سامانی نیافته و هم اینک مردم هم از تمام نقاط کشور به خصوص مناطق گرمسیری به کاکان آمده‌اند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ترافیک بالا در جاده ارتباطی یاسوج به کاکان، تصریح کرد: متولیان هیچ کاری در این پیست انجام نداده اند و این محور به دلیل استقبال بالای مردم و عدم برنامه‌ریزی متولیان مرکز تصادف شده است. 

حاجی زاده بیان کرد: این پیست در فصل تابستان یکی از گردنه‌های خوش آب و هوای استان است که باید از این فرصت استفاده شود و متولیان با احداث آلاچیق، رستوران، کافی شاپ و غیره باعث رونق این منطقه شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی برفی در پیست اسکی کاکان، ابراز داشت: ظرف ۱۰ روز با همکاری راهداری، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی با محوریت فرمانداری و استانداری پیست کاکان ساماندهی و پارکینگ موقت ایجاد شود و تمام دستگاه‌ها برای برگزاری بهتر جشنواره ملی برفی بسیج شوند.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آبشار یاسوج و تنگ مهریان را از دیگر پروژه‌های حوزه گردشگری دانست و با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در آبشار یاسوج، گفت: کمیته ساماندهی و مبارزه با زمین‌خواری در آبشار یاسوج تشکیل شود، ضمن اینکه برای تنگ مهریان نیز تشکیل چنین کمیته‌ای نیاز است.

حاجی زاده در خصوص حضور استان در نمایشگاه گردشگری تهران، بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبار لازم در این زمینه را اختصاص دهد.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته زمین‌هایی با هدف اجرای طرح‌های گردشگری به افراد واگذار شده است اما با گذشت ۱۰ و حتی ۱۵ سال کار خاصی انجام نگرفته است.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اینک در حال بررسی این زمین‌ها و بازگرداندن آنها هستیم که طی یک ماه اخیر ۶ مورد خلع ید شده اند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد بارش برف یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بارش برف یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بارش برف یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تله کابین حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام