Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@19:37:44 GMT

جام ملت ها برای ستاره اخراجی آرسنال تمام شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۳۵۲۲

جام ملت ها برای ستاره اخراجی آرسنال تمام شد؟

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که کاپیتان گابن جام ملت های آفریقا را از دست داد.

به گزارش مشرق، در آغاز جام ملت های آفریقا ، کاپیتان تیم ملی گابن با مثبت شدن تست کرونایش روبه‌رو شد و اوبامیانگ این رقابت را با بدشانسی آغاز کرد. او تاکنون ۲ بازی تیم ملی گابن در جام ملت های آفریقا را از دست داده و به گفته سایت گل ممکن است دیگر نتواند تیمش را در این رقابت همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اینکه جمعه شب به تمرینات تیم ملی گابن بازگشت ولی رسانه های انگلیسی گزارش دادند که او مشکل قلب درد دارد و تست های پزشکی خبرهای خوبی مخابره نمی‌کنند.

در اینجا فدارسیون فوتبال آفریقا وارد شد و در بیانیه ای اعلام کرد که بر اساس تست‌های گرفته شده از اوبامیانگ، این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکل قلبی نتواند دیگر در این رقابت حاضر شود.

اوبامیانگ که در هفته‌های اخیر به دلیل بی انضباطی از حضور در تیم آرسنال نیز بازمانده و به یک اخراجی بدل شده، تصمیم داشت با درخشش در تیم ملی گابن نظرات دیگر تیم‌ها را به سمت خود متمرکز کند که حالا با بدشانسی مواجه شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت اوبامیانگ تیم ملی گابن جام ملت های آفریقا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی گابن جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، بیست و هشتم فروردین‌، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهرری به تیم جنایی اعلام شد.بررسی‌ها نشان می‌داد مرد افغانستانی با ضربه چاقو از ناحیه گلو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت پس از قتل قلیان‌های قهوه‌خانه را نیز شکسته و متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند، کارگر سابق قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستان خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه گفت: مــالک قبلاً اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم بعد هم فرد دیگری را به جای او استخدام کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد اما متهم کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی