Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان نمایش «لیلیت» در یادداشتی در رابطه با این نمایش نوشت: «لیلیت» درست ۱۲ آذر ۱۳۹۹ و در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، اولین نفس‌های تود را در سالن سایه تجربه کرد و تقدیر یک سال و اندی بعد، باز او را به «سایه» بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمدرضا شاه‌مردی، نویسنده و کارگردان نمایش «لیلیت» که این روزها در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود در رابطه با این نمایش در یادداشتی نوشت: امروز و در پیچ وخم سی و شش سالگی، وقتی در راهروهای مجموعه تئاتر شهر قدم می‌زنم، نفس‌های گرم همه هنرمندانی را احساس می‌کنم که در این پیچ و خم دوست‌داشتنی، میان سایه و چهارسو، اصلی و قشقایی، کارگاه‌ها و اتاق‌ها راه رفته‌اند، قدم زده‌اند و عاشقانه زیر نورهای گرم همه روزهای تئاتر این سرزمین کلمه به کلمه وام داده‌اند و از روزهای پس و پیش، از آدم‌های مرده و زنده از حرف‌های زده و نزده، حرف زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

امروز که «لیلیت» جان چند روزه‌ای در مجموعه تئاتر شهر تهران دارد؛ از همه در و دیوار و نفس‌های به جا مانده در آن، مدد خواسته‌ام که اگر خاطری از ما به خاطره این ساختمان افزوده می‌شود، همه از عشق باشد؛ از عنصری گرامی که لیلیت از آن سخن می‌گوید؛ ازهمه این مضمون مطهر که البته بشر آن را دستخوش تغییر و ناملایمتی کرده؛ لیلیت عاشقانه‌ای در سایه جنگ است که بی‌آنکه قضاوتی کند تنها قصه‌ای را پیش روی شما می‌گذارد.

قصه‌ای بی‌شک آشنا اما غریب، دور اما نزدیک، تلخ اما شیرین، ازعشق اما در جنگ؛ درمیان همه این دوگانگی‌ها بود که «لیلیت» آفریده شد.

«لیلیت» درست ۱۲ آذر ۱۳۹۹ و در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، اولین نفس‌های تود را در سالن سایه تجربه کرد و تقدیر یک سال و اندی بعد، باز او را به «سایه» بازگرداند.

خدای طوفان، اولین زن افسانه‌ای کره زمین، این الهه‌ی میانرودان و مردم اروپا، امروز در پیچ و خم مجموعه تئاتر شهر تهران از جنگ، از عشق، از دوگانگی‌ها، از ایمان سخن می‌گوید.

امید که چهره درخشان یکایک، علاقه‌مندان به تئاتر را در سالن سایه، در اجرای نمایش «لیلیت» مشاهده کنم.

نمایش «لیلیت» تا 10 بهمن ماه، هرشب به جز شنبه‌ها راس ساعت 19:15 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تئاتر تئاتر شهر شهر تهران عشق جنگ نمایش مجموعه تئاتر شهر لیلیت مجموعه تئاتر شهر سالن سایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود