Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ابتلای بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به ویروس کووید 19  اظهار داشت:کمیته پزشکی  فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است. طبیعتا این بخش زیر نظر ستاد کرونا در فوتبال است و آنها بعد از بررسی آزمایشات نهایی نظر خود را به ما اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی اش مبتلا به کرونا شده‌اند. ما هم اگر لازم باشد از ستاد کرونا در فوتبال و ورزش استعلامات لازم را خواهیم گرفت.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده چند بازیکن و کادر فنی اش کرونا گرفته‌اند عنوان کرد: اجازه بدهید این موضوع را خودشان اعلام کنند ولی در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

مهدی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد دیدار فردا برگزار شود عنوان کرد: بازی فردا تحت الشعاع این قضیه است. منتظر نتایج آزمایشات هستیم و تصمیم گیری می‌شود.هر چه قانون بگوید ما آن را اجرا می‌کنیم. امیدواریم اینگونه نباشد که این همه مبتلا باشند چون سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم است. باید به ما لیست اعلام شود و بر اساس تعداد افراد مبتلا در این زمینه تصمیم گیری می‌شود. این موضوع تا آخر وقت امروز یا اول وقت فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ احتمال لغو دیدار استقلال و پیکان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا