Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:14:14 GMT

گردنه کبیرکوه به علت بارش برف و کولاک مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۳۷۰۶

گردنه کبیرکوه به علت بارش برف و کولاک مسدود شد

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون با حضور همکاران پلیس راه و راهداری در گردنه کبیرکوه اقدامات لازم برای رفع انسداد این مسیر در حال انجام است.

وی افزود: با توجه با بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان طی امروز و چند روز گذشته با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس راه و همکاران راهداری تمامی محورهای اصلی بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کهزادی ادامه داد: هم اکنون تردد در محور ایلام به سرابله و بلعکس،  ایلام- ایوان و ایوان به اسلام آباد عادی و روان است.

رییس پلیس راه ایلام ادامه داد: رانندگان با توجه به لغزنده بودن جاده های استان از تردد غیر ضروری خودداری کنند و در صورت تردد از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و همچنین زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: همه رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، فعالیت سامانه بارشی که از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته وارد استان ایلام شده، همچنان ادامه دارد و از عصر روز گذشته باعث بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی شده است.

برچسب‌ها ایلام پلیس راهور ناجا بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پلیس راهور ناجا بارش برف ایلام پلیس راهور ناجا بارش برف بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود

مجتبی میهن‌پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان ایلام اظهار کرد: فعالیت این سیستم از عصر امروز و با رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران آغاز می‌شود و تا اواسط روز شنبه هفته آتی این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برای سامانه فوق هشدار سطح نارنجی صادر شده است، افزود: بارش‌های این سیستم به صورت رگبار بهاری است که طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه به تناوب و به صورت نقطه‌ای و منقطع شدت می‌یابد.

میهن پرست ادامه داد: این سیستم از ظرفیت بارشی قوی برخوردار است و کل استان را در برمی‌گیرد، اما هسته اصلی نزولات جوی سامانه مذبور در مناطق شمال، مرکز شرق و جنوب شرق استان است.

وی اضافه کرد: این سامانه بارشی همراه با رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد، صاعقه، وزش باد شدید لحظه‌ای و بارش‌های تند رگباری است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام یادآور شد: آبگرفتگی مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بروز روان آب و اختلال در تردد از جمله پیامد‌های این سیستم خواهد بود.

میهن پرست در خصوص احتمال آسیب دیدن باغات و اراضی زراعی، عدم صعود به ارتفاعات به علت خطر اصابت صاعقه، تحکیم سازه‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و خشکه‌رود‌ها هشدار داد.

میهن پرست بیان کرد: دمای هوای روزانه در مدت فعالیت سیستم بین هشت تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • محور کرج -چالوس مسدود شد