Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:14:52 GMT

بنزما از رئال مادرید جدا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۳۷۹۲

بنزما از رئال مادرید جدا می‌شود؟

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در یک صورت ممکن است از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما که روزهای خوبی را در رئال مادرید سپری می‌کند، با وجود اینکه تا پایان ماه ژوئن 2023 با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد، ممکن است تابستان آینده از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «ناسیونال» کاتالونیا؛ این مهاجم فرانسوی به اطلاع فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید رسانده که می‌خواهد در این تیم بماند و به فوتبالش ادامه دهد اما در صورتی که رئال اقدام به جذب ارلینگ هالند مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند کند، از این تیم جدا خواهد شد.

طبق این گزارش؛ رویکرد بنزمای 34 ساله در صورت پیوستن کیلیان امباپه به جمع رئالی‌ها متفاوت است و او از ملحق شدن هموطنش به این تیم استقبال می‌کند. مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها رابطه خیلی خوبی با امباپه دارد و در صورت پیوستن او به رئال مادرید، در این تیم خواهد ماند.

بنزما که از سال 2009 در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تاکنون در 586 بازی به میدان رفته و 303 گل برای این تیم به ثمر رسانده و 153 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او تاکنون به رئال مادرید برای کسب 19 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

بنزما: همان بازیکنی شده‌ام که زیدان می‌خواست/ لواندوفسکی ماشین گلزنی است، نه من!

هالند 21 ساله که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، این فصل در 18 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 21 گل، 6 پاس‌گل هم برای هم‌ تیمی‌هایش ساخته است. در سوی دیگر امباپه 23 ساله که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، این فصل آمار 19 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند پاری سن ژرمن کیلیان امباپه ارلینگ هالند رئال مادرید کریم بنزما دورتموند پاری سن ژرمن کیلیان امباپه ارلینگ هالند رئال مادرید کریم بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت