Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: به جز محور یاد شده که تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود مشکلی برای تردد در راه‌های استان وجود ندارد.

او گفت: هرچند بقیه راه‌های با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و همکاران راهداری استان باز است، اما می‌طلبد رانندگان با توجه به بارش‌هایی که در برخی محور‌ها از جمله ایلام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرابله. ایلام. ایوان و ایوان. اسلام آباد داشتیم با احتیاط کامل رانندگی کنند.

او همچنین با الزامی داشتن زنجیر چرخ در همه محورها، گفت: هنوز هم احتمال بارش باران و برف در برخی نقاط می‌رود شهروندان حتی الامکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از احتمال مه گرفتگی و کاهش دید در گردنه‌ها خبر داد و گفت: داشتن سرعت مطمئنه و روشن بودن مه شکن خودرو‌ها مواردی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

سرهنگ کهزادی گفت: با توجه به برودت هوا و سردتر شدن آن در ساعات آتی رانندگان نسبت به سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو‌های خود اطمینان حاصل کنند.

به گفته رستمی،کارشناس هواشناسی ایلام یک سامانه بارشی با هسته سرد از روز پنجشنبه وارد استان شده و این سامانه تا ظهر سه شنبه در استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی مسدود شدن راه ها بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه! (فیلم) قزل‌اوزن دوباره جان گرفت (فیلم) ورود رودخانه‌ها به دریاچه ارومیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در ایلام | ویدئو
  • فیلم/خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر