Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع نزدیک به طالبان افغانستان هلاکت اسلم فاروقی را تأیید کرده‌اند.

برخی منابع خبری و شبکه های اجتماعی پاکستان بامداد امروز دوشنبه اعلام کردند که اسلم فاروقی، سرکرده پاکستانی گروه تروریستی داعش، در شمال افغانستان به هلاکت رسیده‌است.

خبر کشته شدن تبعه پاکستانی اهل منطقه اورکزی در شمال غرب پاکستان درحالی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که یک هفته پیش نیز پاکستان کشته شدن سخنگوی سابق گروه تروریستی تحریک طالبان در ولایت ننگرهار افغانستان را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ مرکز و یا مقام رسمی پاکستان این خبر را تأیید نکرده‌است.

براساس این گزارش، عبدالله اورکزی با نام مستعار اسلم فاروقی که شاخه خراسان گروه تروریستی داعش را در افغانستان مدیریت می‌کرد، به ادعای برخی از منابع در افغانستان طی حمله‌ای در شمال کشور کشته شد.

در ماه حمل سال ۱۳۹۹ نهادهای امنیتی افغانستان اعلام کردند که اسلم فاروقی، رهبر شاخه داعش در افغانستان را همراه با نوزده جنگجوی دیگر این گروه در جنوب افغانستان دستگیر کرد.

سه سال پیش نیز ابوسعد ارهابی، چهارمین رهبر گروه داعش در افغانستان در ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار در یک حمله هوایی مشترک نیروهای امنیتی پیشین افغانستان و نیروهای حمایت قاطع کشته شده بود.

با این حال منابع دیگر می‌گویند که فاروقی در نتیجه درگیری داخلی بین دیگر تروریست‌های داعش کشته شده است.

امنیت ملی دولت سابق افغانستان ۱۶ حمل سال ۱۳۹۹ در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «عبدالله اورکزی» مشهور به «اسلم فاروقی» سرکرده شاخه خراسان گروه تروریستی داعش دستگیر شده است.

انتهای پیام/ ر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسلم فاروقی داعش طالبان گروه تروریستی اسلم فاروقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید