Web Analytics Made Easy - Statcounter

سری پنجم برنامه چهل‌ تیکه به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، از سه‌شنبه -۲۸ دی ۱۴۰۰- با پوراندخت مهیمن پیگیری می‌شود. بازیگر پیشکسوتی که از کودکی با تئاترهای مدرسه کار خودش را آغاز کرده است. 

مخاطبان تلویزیون از سریال آینه تا نرگس با او خاطره دارند. در مأموریت آقای شادی و باغ گیلاس فصلِ دیگری از هنرمندی‌اش را به رخ می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در سام و نرگس و خداحافظ بچه بازی‌های متفاوتی از میهمن دیده‌ایم و در وضعیت سفید به تعبیرِ کارگردانش بسیار درخشیده است. او روی صندلیِ چهل‌تیکه حرف‌های شنیدنی زیادی از مادرانه‌هایی که در سینما و تلویزیون خلق کرده، دارد. 

این برنامه تلویزیونی که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشور می‌پردازد در روز چهارشنب ۲۹ دی نیز میزبانِ مهدی فنونی‌زاده از فوتبالیست‌های پیشکسوت می‌شود. فنونی‌زاده از خاطراتش در تیم استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید. در کارنامه او قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با تیم استقلال تهران دیده می‌شود.

فنونی‌زاده در این برنامه خاطراتی شنیدنی از دورانِ مختلف زندگی اش روایت می‌کند. خاطرات لحظاتی از زندگیِ این فوتبالیست قدیمی که مجموعه‌ای از اشک‌ها و لبخندها را برای مخاطب رقم می‌زند.
محمدرضا علیمردانی میزبانِ برنامه چهل تیکه، در برنامه‌ پنجشنبه و جمعه‌ این هفته پایِ صحبت‌های جالب و جذابِ یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون می‌نشیند.

بازیگری که قدیمی‌ها او را به نام آقای آبی و بعدها خشایار سریال زیر آسمان شهر می‌شناسند. البته او حتماً در این برنامه از رضا ژیان و حضورش در نمایشِ او صحبت خواهد کرد. از همکاری‌اش با سیاوش طهمورث و بهرام ابراهیمی خواهد گفت. اما شهرتِ او با سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش و سریال زیر آسمان شهر، رقم خورد.

او قرار است از خاطرات قدیمی و حالِ‌ خود بگوید؛ اتفاقاتی که شاید کسی تا به حال نشنیده و شنیدنِ آن از هر لحاظ جذابیت داشته باشد.
چهل تیکه سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۱ و تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
 

برچسب‌ها شبکه نسیم استقلال تیم ملی فوتبال برنامه دورهمی سیاوش طهمورث

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه نسیم استقلال تیم ملی فوتبال شبکه نسیم استقلال تیم ملی فوتبال برنامه دورهمی سیاوش طهمورث چهل تیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد

کنداکتور شبکه تماشا از امروز با تغییراتی در پخش سریال‌های شرقی تغییر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها و به تبع آن، تلاش برای ایجاد فرصتی مناسب برای بهر‌مندی مخاطبان از سریال‌های مورد علاقه‌شان، ساعت پخش سریال‌های پرطرفدار شرقی از امروز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت 19 به ساعت 21 منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال پوآرو از فردا ساعت 19 در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند.

این سریال در ساعات 7 صبح، 1 بامداد و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

در باکس سریال‌های شرقی که همیشه مخاطبان خاص خودش را دارد، با اتمام سریال پرطرفدار جامیونگ گو، سریال داستان بروسلی از فردا ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.

 سریال افسانه بروس لی پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی  از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • کینه قدیمی
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • تاکسی بدون خط
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد