Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی، کابینه تل‌آویو روز یکشنبه طرحی را برای تشویق صهیونیست‌ها به بازدید هرچه بیشتر از دیوار ندبه تصویب کرد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت»، این طرح پنج ساله، برای نوسازی زیرساخت‌ها و تشویق شهرک‌نشینان صهیونیست برای بازدید از دیوار ندبه در مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی است که ۱۱۰ میلیون شِکِل (حدود ۳۵ میلیون دلار) ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه «عرب ۴۸» به نقل از این گزارش نوشت، هدف از طرح ارائه شده توسط «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی،  «تداوم شتاب توسعه و کارهایی است که در آنجا (دیوار ندبه) انجام می‌شود و پاسخگویی لازم به بازدیدها از دانشجویان، مهاجران و سربازان» صهیونیست.

بر اساس این گزارش، طرح توسعه دیوار ندبه همچنین شامل «توسعه برنامه‌های آموزشی جدید (برای تقویت ارتباط بین صهیونیست‌ها و اماکن مقدس قدس اشغالی)، تقویت و ارتقای زیرساخت‌ها و خدمات حمل‌ونقل و توسعه ابزارهای جدید برای تسهیل دسترسی به دیوار ندبه از طریق پلتفرم‌های فناوری جدید است».

فلسطینی‌ها و اداره اوقاف اسلامی در بیت‌المقدس تاکید دارند که دیوار ندبه و میدان البُراق که تحت کنترل نیروهای اشغالگر صهیونیستی است و آن را دیوار غربی می‌نامند، بخشی از سرزمین موقوفه اسلامی و قسمتی از مسجد‌الاقصی است.

به گفته نهادهای رسمی فلسطینی، مقامات مدنی و منابع محلی قدس اشغالی، در سال‌های اخیر کابینه تل‌آویو به عملیات شهرک‌سازی و ایجاد پروژه‌های یهودی‌سازی در قدس شرقی، به ویژه بخش قدیمی این شهر، سرعت بخشیده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دیوار ندبه یهودی سازی قدس اشغالی تجاوز صهیونیست ها به مسجدالاقصی دیوار ندبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد

یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی تایید کرد که هیئتی از سرویس اطلاعات مصر برای انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.

به گزارش ایسنا، وبسایت عبری واللا امروز جمعه به نقل از یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی گزارش کرد هیئتی از سرویس اطلاعات مصر به منظور انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا وارد فلسطین اشغالی شد.

دیگر رسانه‌های صهیونیستی هم ضمن اعلام ورود این هیئت، گزارش کرد دیدارهای این هیئت با مقامات ارشد نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در مورد حمله زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح واقع در جنوب غزه و نیز مذاکرات برای آزادی اسرا شروع شده است.

روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز به نقل از یکی از وزیران رژیم صهیونیستی بدون افشای نام وی نوشت: احتمال دستیالی به توافق با میانجیگری مصر و پیشنهاد لغو عملیات در رفح وجود دارد.

این روزنامه نوشت: یشنهاد مصری‌ها به اسرائیل شامل آزادی ۲۰ گروگان در ازای آتش‌بس سه هفته‌ای و توقف عملیات برنامه‌ریزی شده اسرائیل در رفح است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش کرد: اراده بزرگی در مذاکرات برای دستیابی به توافق وجود دارد و این آخرین فرصت قبل از عملیات رفح است.

پیشتر، رسانه‌های عبری زبان فاش کرده بودند که سرلشکر «عباس کامل، رئیس اطلاعات مصر امروز در راس یک هیئت امنیتی به تل‌آویو سفر می‌کند تا درباره طرح پیشنهادی مصر برای آتش‌بس در نوار غزه گفت‌وگو کند.

وبگاه خبری آمریکا «آکسیوس» هم گزارش کرد: اسرائیل به هیئت امنیتی مصر تصریح کرد که آماده است فرصت نهایی را برای دستیابی به توافق در مورد تبادل اسرا بدهد و در صورت عدم پیشرفت در این مذاکرات، به رفح حمله خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه