Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، برنامه این هفته «آفریقا امروز» در بخش اول به اظهارات و دیدگاه‌های نژادپرستانه شاهزاده ویلیام عضو خاندان سلطنتی بریتانیا می‌پردازد که علیه افزایش جمعیت آفریقا و تاثیر آن بر حیات وحش صحبت‌های نژادپرستانه‌ای داشته است. این اظهارات مورد انتقاد شدید بسیاری از مردم آفریقا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پروفسور فیروز منجی، نویسنده و استاد مطالعات آفریقا در دانشگاه کارلتون به عنوان کارشناس بخش اول برنامه به بررسی دلایل چنین اظهارنظری از سوی شاهزاده ویلیام و ذهنیت استعماری او می‌پردازد.

 بخش دوم برنامه «آفریقا امروز» نیز به اعمال تحریم‌های تجاری ایالات متحده علیه چند کشور آفریقایی از جمله اتیوپی، مالی و گینه به بهانه نقض حقوق بشر و کودتاهای اخیر در این کشورها اختصاص دارد. این درحالی است که مردم این کشورها بارها با برگزاری تظاهرات، اعتراض خود را به دخالت‌های مداخله‌جویانه آمریکا اعلام کرده‌اند. 

اوسازوا تونده عضو اتحادیه سیاهان برای صلح به واکاوی اهداف واقعی آمریکا از اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه این کشورهای آفریقایی می‌پردازد.

برنامه «آفریقا امروز» به تهیه کنندگی عاطفه دربندی دوشنبه ساعت 11:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:00، سه‌شنبه ساعت 07:00 و 16:00، چهارشنبه ساعت 21:00، پنج‌شنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 08:00 روی آنتن خواهد رفت. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.presstv.ir/Section/15034 این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آفریقا امروز شبکه پرس تی وی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

رسانه دولتی کره شمالی سه‌شنبه از جدیدترین دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام شد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری کِی‌سی‌ان‌اِی کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی از حملات نظامی این رژیم خواند و افزود «ایالات متحده واقعیت‌ها را به بیراهه برد، به گونه‌ای که گویی ایران مسئول وخامت وضعیت منطقه بوده و تحریم‌های ناعادلانه اعمال کرد».

این رسانه دولتی افزود «رفتار بی‌پروای آمریکا اقدامی خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که به حاکمیت ایران تجاوز می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند اراده نیرو‌های مسلح و مردم ایران برای حفظ حاکمیت و عزت این کشور را در هم بشکند».

دیگر خبرها

  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را تحریم کرد
  • تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد