Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش‌آموزی مجددا با تعویق روبرو شده و در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، ‌چندی پیش اعلام شد که زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون ورزشی مطابق با اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران طی دو هفته متوالی و از تاریخ ۱۱ تا ۲۲ دی سال جاری برگزار می‌شود و در این راستا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون دانش‌آموزی ۱۳ دی اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن اما به ایسنا اعلام شد با استناد به بند ۲ ماده ۱۶ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و ماده ۱۲ دستورالعمل وثاقت و امانت و نحوه ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی، جلسه هیأت رئیسه فدراسیون ورزش دانش آموزی در تاریخ نهم آذر و با حضور اعضای رسمی به منظور مشخص کردن تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی این فدراسیون با دستور جلسه انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه تشکیل و مقرر شد، مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی روز شنبه ۲۵ دی‌ماه سال جاری در محل آکادمی ملی المپیک (سالن استاد فارسی) برگزار شود.

با این وجود اما انتخابات فدارسیون دانش‌آموزی در دومین تاریخ مقرر نیز برگزار نشد و در حال حاضر مجمع انتخاباتی این فدراسیون به تعویق افتاده است و به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه فدراسیون دانش‌آموزی دارای حق رای در مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی است و در حال حاضر تحت سرپرستی اداره می‌شود و طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، سرپرست فدراسیون‌ها دارای حق رای نیستند، یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون دانش آموزی به عنوان نماینده این فدراسیون در مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها رای می‌دهد و این رویه تا زمان انتخاب رییس فدراسیون دانش‌آموزی ادامه خواهد داشت.

باید خاطرنشان کرد که در رابطه با تعیین زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش‌آموزی، وزارت آموزش و پرورش تصمیم گیرنده است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دانش آموزی فدراسیون دانش آموزی فدراسیون دانش آموزی انتخاباتی فدراسیون فدراسیون های ورزشی مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد

با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی؛ با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رای‌گیری در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

1- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
3- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
4- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
5- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
6- حمیده اسماعیل‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی