Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال اعلام کرد از شرکت توسعه بازرگانی برنا به علت ادعای طلب ۳۲ هزار دلاری بابت تامین هزینه سفر عزیزی خادم و همراهانش به لیتوانی و آلمان شکایت کرده است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته نامه‌ای در فضای مجازی منتشر و به دست فدراسیون فوتبال رسید که بر طبق آن، هزینه سفر عزیزی‌خادم و همراهانش به کشور لیتوانی، جهت همراهی تیم ملی فوتسال در جام جهانی، از سوی شرکت تحت عنوان “توسعه بازرگانی برنا(DHF)” پرداخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت نیز در نامه خود و بدون ارائه جزییات بیش‌تر خواستار بازگرداندن ۳۲ هزار دلار از سوی فدراسیون فوتبال به  این شرکت شده بود.

چندی بعد، مدیرعامل این شرکت در زمینه خودرو، اعلام کرد که این مبلغ در زمان مدیرعاملی مهرعلی(نایب رییس اول فدراسیون فوتبال) در این شرکت هزینه شده است.

بعد از چند روز، خزانه‌دار و سخنگوی فدراسیون فوتبال پرداخت چنین مبلغی را از سوی این شرکت تکذیب و اعلام کردند که هزینه سفرعزیزی خادم و همراهانش ۲۲۲۲ دلار بوده که از سوی منابع مالی این فدراسیون هزینه شده است.

با ادامه این کش مکش، فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد که از شرکت “توسعه بازرگانی برنا” به علت ادعای سراسر کذب در دادسرای عمومی و انقلاب تهران شکایت کرده است.

فدراسیون فوتبال نوشت: محمد بابازاده درویش، رییس دپارتمان حقوقی این فدراسیون درباره اظهارات شرکت توسعه بازرگانی برنا دراین‌باره گفت: همان‌طور که سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در حاشیه آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، فدراسیون فوتبال هرگز درخواست مالی و غیرمالی از شرکت آلمانی DHF جهت پرداخت صورتحساب اقامت رییس فدراسیون و اسپانسر هواپیمایی فدراسیون نداشته است. ضمن این که فدراسیون فوتبال هیچ‌گونه بدهی یا مراودات مالی با آن شرکت و شرکت توسعه بازرگانی برنا به مدیرعاملی آقای پژمان حکمی نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: بر این اساس، به منظور روشن شدن و شفافیت موضوع اعلام می‌شود کل هزینه‌های اقامت رییس فدراسیون و اسپانسرهواپیمایی فدراسیون در سفر به کشور لیتوانی مبلغ ۲۲۲۰ یورو بوده است که تمام آن مبلغ توسط امور مالی فدراسیون فوتبال پرداخت شده و کلیه صورت‌حساب‌ها و اصول مدارک هزینه‌های انجام شده نیز نزد امور مالی موجود است.

بابازاده درویش افزود: پس از انتشار نامه سراسر کذب مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شخصا به آقای پژمان حکمی مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا مراجعه کردم و خواهان ارائه اسناد و مدارک و یا تکذیب آن ادعای سراسر کذب و غیرقانونی توسط ایشان شدم. اما متاسفانه مدیرعامل آن شرکت، به جای اصلاح عملکرد سراسر غیرقانونی، غیراخلاقی وکذب خود، اقدام به مصاحبه با بخش خبری بیست و سی سازمان صدا و سیما کرد و با تکرار اقدام مجرمانه و عامدانه خود، خسارات معنوی و حیثیتی جبران ناپذیری را به فدراسیون فوتبال وارد کرد.

او در پایان گفت: با وجود تمایل نداشتن فدراسیون به اقدام قضایی، با توجه به اصرار مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا بر اظهارات غیرقانونی و خلاف واقع، ناگزیر به اقامه دعوا کیفری علیه آقای پژمان حکمی، مدیرعامل و نیز شخصیت حقوقی آن شرکت نزد دادسرای عمومی و انقلاب تهران شدیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شکایت فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسيون فوتبال شرکت توسعه بازرگانی برنا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!

یک شرکت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال از باشگاه پورتو در موضوع ‏پرونده انتقال مهدی طارمی به این باشگاه شکایت کرد. ‏

طرفداری | در حالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰هزار یورویی از این باشگاه شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال