Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، مهدی علی مددی در بازدید از این پالایشگاه افزود: لازم است ساماندهی بقیه این نیروها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی تنوع قراردادها و تنوع مبنای پرداخت حقوق در بخش کارکنان پیمانکاری، قراردادی و رسمی را از مشکلات جاری این وزارتخانه عنوان و بیان کرد: در حال حاضر خیل عظیمی از نیروهای شاغل ما در قالب گروه های پیمانکاری هستند که قدم‌هایی برای برطرف شدن مشکلات این قشر برداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: ما با دید و نگاه مثبت کمک می‌کنیم وضعیت ساختار در شرکت‌های نفت و گاز بهبود پیدا کند و در حوزه معاونت منابع انسانی، قول مساعد می‌دهیم مشکلات کارکنان رسیدگی و تصمیمات کاربردی به نفع و صلاح نیروهای صنعت نفت اتخاذ شود.

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس یا خانگیران واقع در ۱۸۰ کیلومتری شمال شرق مشهد تولیدکننده گاز طبیعی، گوگرد، مایعات گازی و محصولات واحد تقطیر از مخازن گازی منطقه خانگیران شامل سه مخزن گاز شیرین و یک مخزن گاز ترش و تامین‌کننده گاز مورد نیاز مردم و بخشهای صنعتی و خدماتی است.

برچسب‌ها مشهد سرخس نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سرخس نفت مشهد سرخس نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه 5 در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور