Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین امروز (دوشنبه) به نقل از منابع ویژه خود افزود: ۲۰ فروند پهپاد و ۱۰ فروند موشک بالستیک ارتش و کمیته های مردمی یمن اهداف حساسی را در عمق خاک امارات هدف قرار دادند.

این منابع به المیادین گفتند: عملیات نظامی در قلب شهر ابوظبی پایتخت امارات همچنان ادامه دارد و زبانه های آتش و دود در آسمان این شهر برخاسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در ساعات آینده بیانیه ای را درخصوص عملیاتی ویژه در عمق خاک امارات صادر خواهند کرد.

به دنبال این اعلام، خبرگزاری رسمی امارات (وام) از وقوع دو انفجار در نزدیک مخازن نفت و فرودگاه بین المللی ابوظبی پایتخت این کشور خبر داد.

خبرگزاری رسمی امارات اعلام کرد که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) یک انفجار در نزدیک مخازن شرکت نفت «ادنوک» و یک انفجار دیگر در فرودگاه بین المللی ابوظبی روی داده است.

شبکه المیادین نیز در این ارتباط به نقل از شرکت نفت ابوظبی اعلام کرد: تحقیقات اولیه حاکی است که اجسام پرنده که ممکن است پهپاد باشند، دو منطقه را در خاک امارات هدف قرار داده اند.

این شرکت درباره جزئیات انفجارهای یاد شده گفت: انفجار اول تانکرهای نفت در منطقه «مصفح آیکاد ۳» در نزدیک انبارهای شرکت بزرگ نفت امارات یعنی ادنوک را هدف قرار داده است.

شرکت نفت ابوظبی افزود: انفجار دوم نیز منطقه تاسیسات جدید در فرودگاه بین المللی ابوظبی پایتخت امارات را هدف قرار داده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این انفجارها و تلفات و خسارات احتمالی این آن مخابره نشده است.

برچسب‌ها ابوظبی جنبش انصارالله حمله پهپاد شبکه المیادین موشک بالستیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابوظبی جنبش انصارالله حمله پهپاد ابوظبی جنبش انصارالله حمله پهپاد شبکه المیادین موشک بالستیک هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل