Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:26:04 GMT

دانش آموزی که با فروش توکن سلفی هایش میلیونر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۴۳۱۶

دانش آموزی که با فروش توکن سلفی هایش میلیونر شد

دانشجویی در اندونزی پس از به فروش رساندن نزدیک به ۱۰۰۰ تصویر سلفی در بستر پلتفرم معاملات توکن های غیر مثلی(NFT) ، اوپن‌سی(OpenSea) ، میلیونر شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

گوینده: مانیا مردانی / ‏‬تنظیم: امین بهادری نیا

کد خبر 549390.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توکن ADA توکن توکن ارز دیجیتال چیست توکن ارز دیجیتال توکن BRG توکن nft چیست توکن چیست توکن های defi چیست Axie Infinity توکن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل خبر داد. - اخبار استانها -

عباس آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، با تاکید بر هدف‌گذاری برنامه‌های دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در سال جدید برای تبیین سیره رضوی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در اندیشه کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به وظایف ذاتی شبکه خادمیاری رضوی در راستای توجه به آموزش و تربیت دینی کودکان و نوجوان عضویت پنج درصد از دانش‌آموزان دختر و پسر در مرحله اول طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در شبکه خادمیاری این شهرستان برای امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر نقش تربیتی، سازنده، موثر و هدایتگر طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در زندگی فردی و اجتماعی دختران و پسران دانش‌آموز به عنوان آینده‌سازان کشور و پدران و مادران آینده در خانه و خانواده گفت: تاکنون 416 دانش‌آموز علاقه‌مندانه و راغبانه به عضویت این طرح درآمدند که 365 نفر از آن‌ها دختران و 51 نفر از آن‌ها پسران 6 تا 18 سال هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سفیران دانش‌آموزی رضوی ابراز داشت: 416 سفیر دانش‌آموزی رضوی در شهرستان آران وبیدگل علاوه بر دریافت کد خدمت، آموزش‌های مستمر دریافتی را در بین همسالانشان اجرا می‌کنند.

آذرباد با اشاره به جمعیت 20هزار نفری دانش‌آموزی شهرستان آران و بیدگل در تمام مقاطع تحصیلی تاکید کرد: آموزش دینی به نسل کودک و نوجوان و تربیت و پرورش آن‌ها با مفاهیم ناب ارزشی و شعائر اسلامی در تبیین سبک زندگی اسلامی و سیره رضوی مصداق جهاد تبیین در حوزه فرهنگ و مذهب است که آثار و برکات آن زندگی فردی و اجتماعی افراد اجتماع را پوشش می‌دهد.

4 چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود

وی با تاکید بر  آغاز فعالیت رسمی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل با 36 عضو در سال 1400 گفت: هم اکنون این دفتر با 23 کانون عمومی و تخصصی  و 238 نفر خادمیار و یاور رضوی فعالیت دارد که 197نفر از آن‌ها خادمیار، 27 نفر از آنان از یاوران رسمی رضوی و 14 نفر یاور گزینش شده و در انتظار تایید کد خدمت و ارتقا به خادمیاری هستند.

انتهای پیام/803

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار