Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از تعدیل ۳۸ هزار لامپ روشنایی معابر استان جهت صرفه جویی در پیک بار زمستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی اظهار کرد: این اقدامات در راستای  برنامه ریزی های صورت گرفته در مدیریت انرژی فصل زمستان و الوویت جدی گرفتن مدیریت مصرف برق و گاز در جهت پیشگیری از  بروز هر گونه مشکل برای شهروندان در بحث انرژی صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته در بحث تعدیل روشنایی معابر طی چند ماه اخیر، شناسایی نقاط دارای قابلیت تعدیل لامپ‌ها در معابر سراسر استان به جز تونل ها، مناطق مه گیر و نقاط حادثه خیز بوده که با تعدیل ۳۷ هزار و ۹۳۵ لامپ، صرفه جویی ۱۲ مگاواتی رقم خورد.
حسینی ادامه داد: با اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در استان در صورت ناترازی تولید و مصرف برق در فصل سرما و پیش آمدهای احتمالی می توان روزانه از خاموشی احتمالی حداقل ۶ هزار مشترک برق جلوگیری بعمل آورد.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صرفه جویی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

          منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)