Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل تابناک: پلیس ابوظبی از انفجار ۳ تانکر حامل سوخت و آتش سوزی در منطقه تاسیسات صنعتی نزدیک فرودگاه بین‌المللی ابوظبی خبر داد.

انصارالله حمله به امارات را تائید کرد ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹

از طرف دیگر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که طی ساعات آینده جزئیات عملیات نظامی در عمق امارات را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر اطلاع رسانی یمن درباره این عملیات گفت: پیام تنبیهی که باید به امارات می‌رسید، رسید.

 

 

به گزارش خبرگزاری امارات، پلیس ابوظبی از انفجار ۳ تانکر حامل سوخت در منطقه صنعتی المصفح در نزدیکی مخازن adnoc (شرکت نفت امارات) پس از وقوع یک آتش‌سوزی خبر داد.

پلیس ابوظبی می‌گوید که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که بخش‌هایی از یک هواپیمای کوچک که احتمالا یک پهپاد بوده در منطقه مشاهده شده و احتمالا این پهپاد عامل انفجار بوده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یکی از انفجارها در فرودگاه ابوظبی صورت گرفته است و منابع پلیس این کشور تایید کردند که چند فروند پهپاد با انداختن بمب بر روی مخزن‌های سوخت در این منطقه صنعتی ابوظبی و همچنین فرودگاه بین‌المللی این شهر آن را به آتش کشیدند.

به نوشته خبرگزاری رسمی امارات، دو انفجار نخست در نزدیکی انبارهای «ادنوک» و انفجار سوم در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی صورت گرفته است و تحقیقات اولیه حاکی از رصد اجسام پرنده‌ای که احتمالا پهپاد هستند، است که این دو منطقه را هدف قرار داده‌اند.

پلیس ابوظبی نیز سپس تایید کرد که در حمله نخست تانکرهای سوخت در منطقه المصفح و در حمله بعد فرودگاه بین‌المللی ابوظبی هدف قرار گرفته شده است.

در همین حال خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از سخنگوی انصارالله اعلام کرد که این گروه طی ساعات آینده بیانیه مهمی برای اعلام یک عملیات نظامی در امارات صادر خواهد کرد.

هم‌چنین پرواز هواپیماها در فرودگاه ابوظبی در پی این حمله متوقف شده است.

در همین راستا ائتلاف عربی اعلام کرد: ما استفاده از پهپادها توسط حوثی‌ها را رصد کردیم. تعدادی از پهپادهای بمب‌گذاری شده از فرودگاه بین المللی صنعا به پرواز درآمدند.

منابع یمنی موثق هم اعلام کردند که عملیات نظامی در مرکز ابوظبی ادامه دارد و آتش‌سوزی‌ها بیشتر شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین انصارالله یمن حمله پهپادی امارات متحده عربی ابوظبی مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین فرودگاه بین المللی ابوظبی پلیس ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • باقری در نشست بریکس چه گفت؟
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم