Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از صبح امروز بارش برف و کولاک در محورها و گردنه‌های برفگیر استان آغاز شده است و با توجه به لغزنده بودن محورها و کاهش دید افقی، به مردم توصیه می‌شود با پرهیز از سفرهای غیرضروری، راهداران را در خدمت رسانی همراهی کنند.

وی افزود: از عصر جمعه که بارش‌های شدید باران و برف را در سراسر استان داریم تمام اکیپ‌های ستادی و شهرستانی راهداری به صورت شبانه روزی در محورها مستقر و مشغول برفروبی و خدمت رسانی هستند تا خللی در تردد وسایل نقلیه ایجاد نشود و تاکنون تمام محورهای اصلی و شریانی باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از مردم خواست که درصورتی که قصد سفر دارند حتماً با ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت محورها مطلع شوند، همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی، لباس گرم و پتو و رعایت سرعت مطمئنه توصیه همیشگی ما به رانندگان است.

کد خبر 5402036

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس شرفی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برف و کولاک بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و کولاک آمار کرونا بارش باران سیلاب تعطیلی مدارس ایلام گرگان برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • ببینید | هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان