Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ نباید به اما و اگرهای برجام گره بخورد، اظهار کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته رویه غلط در بودجه ریزی بوده است هیچ سرمایه گذار خارجی حاضر نیست ریسک سرمایه گذاری در داخل کشور را بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته اقتصاد به سیاست گره زده شده است، عنوان کرد: هر گاه تمام هستی را به برجام گره زده شود اقتصاد کشور را نمی‌توان از فشار سیاسی نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو نظام نامه جدید لغو تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای برای مذاکرات کشور تعریف شده است.

راستینه با بیان اینکه همه مراکز هسته‌ای پر قدرت در حال فعالیت هستند، مطرح کرد: دستورالعملی از طرف دولت برای برجام تهیه شده است که در صورت لغو تحریم‌ها وارد مرحله هسته‌ای خواهیم شد.

بدون روحیه فرهنگی نمی‌توان مشکلات و موانع موجود در جامعه را حل و رفع کرد

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین چالش فرهنگی، نظام فکری مسئولان به فرهنگ است، ادامه داد: به دلیل نگاه مسئولان فرهنگ به عنوان اولویت دست چندم تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام مانع زدایی، نظام فرهنگی است، افزود: مسئولی که ذهن گره گشا و روحیه فرهنگی نداشته باشد نمی‌تواند موانع را رفع کند.

راستینه با اشاره به اینکه روحیه کار مربوط به پایه‌های تربیتی جوانان و نوجوانان است، گفت: شرکت‌های دانش بنیان به دلیل نظام فرهنگی و فکری مدیر حاکم است.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ مظلوم است، اظهار کرد: جریان مشخصی فرهنگ را به حداقل‌ها تقلیل می‌دهند و با ورود به مسئله فرهنگ هجمه می‌کنند.

تونل گلاب طرح پدافندی است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تونل بهشت آباد برای همیشه متوقف شده است، عنوان کرد: انتقال آب بین حوزه‌ای برای شرب مبتنی بر در نظر گرفتن حق آبه مبدا و بررسی و نظارات کارشناسی باید انجام گیرد.

راستینه با بیان اینکه با هرطرح غیر قانونی مقابله شده است، تصریح کرد: تونل گلاب یک طرح پدافندی است و تخصیص آب ندارد.

وی از رفع تنش آبی تا سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تنش آب شرب چهارمحال و بختیاری با تکمیل پروژه «بن» - «بروجن» رفع می‌شود.

کد خبر 5402025

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد راستینه مجلس شورای اسلامی برجام بحران آب تامین آب شرب بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و کولاک آمار کرونا بارش باران سیلاب تعطیلی مدارس ایلام گرگان برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است