Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و مدیریت سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: حدود ۱۵۰ هزار نیروی پیمانکاری شاغل در صنعت نفت و گاز داریم که با طرح طبقه بندی، بیش از ۱۱۰ هزار نفر از آنها ساماندهی شده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی علی مددی در بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس افزود: لازم است ساماندهی بقیه این نیروها نیز در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تنوع قراردادها و تنوع مبنای پرداخت حقوق در بخش کارکنان پیمانکاری، قراردادی و رسمی را از مشکلات جاری این وزارتخانه عنوان و بیان کرد: در حال حاضر خیل عظیمی از نیروهای شاغل ما در قالب گروه های پیمانکاری هستند که قدم‌هایی برای برطرف شدن مشکلات این قشر برداشته‌ایم. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: ما با دید و نگاه مثبت کمک می‌کنیم وضعیت ساختار در شرکت‌های نفت و گاز بهبود پیدا کند و در حوزه معاونت منابع انسانی، قول مساعد می‌دهیم مشکلات کارکنان رسیدگی و تصمیمات کاربردی به نفع و صلاح نیروهای صنعت نفت اتخاذ شود. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پالایشگاه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت