Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۰ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از دیروز تا امروز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۹۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۶۶ هزار و ۸۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۳۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۳ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۳۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمار کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس بیمار کرونا کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است

مولوی ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در رابطه به سفر شماری زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیئت‌های خارجی به افغانستان گفت: افغانستان هم از نگاه سیاسی و هم از نگاه اقتصادی گام‌های صعودی بر می‌دارد.

مجاهد در صفحه‌ ایکس خود نوشته است «در این اواخر پایتخت کشور شاهد سفر شمار زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیئت‌‌های خارجی است. در این میان، دید و بازدید معاون سازمان همکاری‌های اسلامی و هیئت همراه اش و دیپلماتان کشورهای روسیه، مالیزیا، قزاقستان، ترکمنستان و اتحادیه اروپا با مقامات طالبان قابل توجه است.»

وی افزوده است اشتراک هیئت افغانی تحت ریاست ملا حمیدالله آخندزاده، سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی در یک نشست مهم در شهر ترمذ ازبکستان، نمایانگر آنست که طالبان در سطح گسترده پذیرفته شده و مناسبات با آن تامین بوده و رفت و آمدها وجود دارد.

به گفته‌ی وی؛ روابط یادشده با گذشت هر روز در حال گسترش است و بر موثریت آن افزوده می‌شود.

  به باور او؛ این تلاش‌‌ها برفعالیت دستگاه دیپلماسی و در عموم به تأمین مناسبات همه جانبه طالبان دلالت می‌کند، همچنین این دیدارها، نشست‌ها و رفت وآمدهای مهم نتایج خوب در عرصه اقتصادی برای افغانستان در قبال دارد.

مولوی ذبیح الله مجاهد بیان داشته است «برداشت بعضی‌ها که افغانستان دیگر منزوی و اقتصادش درحال خراب شدن است و مناسبات آن با کشورها تأمین شده نمی‌تواند، نادرستی اینها ثابت شد. اکنون معلوم شد که افغانستان هم ازنگاه سیاسی و هم از منظر اقتصادی گام های صعودی بر می دارد و این تلاش ها بیشتر گردیده و تسریع خواهد شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر