Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:15:52 GMT

غیبت ادامه‌دار کمالوند در تمرینات نفت MIS

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۴۵۹۹

غیبت ادامه‌دار کمالوند در تمرینات نفت MIS

فراز کمالوند همچنان در تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان غیبت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که از هفته گذشته در واکنش به حمله لیدرها به رختکن تیم نفت مسجدسلیمان اردوی این تیم را ترک کرد و خواهان جدایی شد، هنوز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده است.


با اینکه کمالوند جمعه شب به اهواز رفت و روز گذشته جلساتی را با مسئولان نفت مسجدسلیمان داشت اما هنوز راضی به بازگشت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص گفته می‌شد او امروز به تمرینات نفت برگشته اما چنین اتفاقی هم رخ نداده است.


روز گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی خوزستان و شهری مسجدسلیمان برگزار شد که کمالوند در این جلسه حضور نداشت و حمید عبداللهی دستیارش را به دیدار مسئولان فرستاد. مربی تیم نفت در این جلسه بار دیگر درخواست کمالوند برای جدایی را مطرح کرد.


کمالوند علاوه بر مشکلات مربوط به حمله لیدرها به رختکن تیم نفت، نسبت به آینده این تیم نگران است. مشکلات مالی موجود در نفت و همچنین پنجره نقل و انتقالاتی بسته این تیم از دیگر عواملی است که باعث شده تا سرمربی نفت خواهان جدایی شود.


تیم نفت مسجد سلیمان فردا در چارچوب مسابقات جام حذفی باید به مصاف تیم خلیج فارس ماهشهر برود و حالا وضعیت کادرفنی اش در آستانه این مسابقه مشخص نیست.

نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند سرمربی تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ