Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق اعلام امروز کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۶ تا ۲۷ دی ماه، تعداد ۵۵ فرد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۸ نفر بستری شدند.

براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، در این مدت، ۴۴ بیمار به عنوان مثبت سرپایی شناسایی و ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند و هم‌اکنون ۶۳ فرد مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به‌ گزارش ایرنا، طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، سمنان و گرمسار در وضعیت زرد و شهرستان‌های دامغان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان ستاد ملی مقابله با کرونا دامغان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا سمنان ستاد ملی مقابله با کرونا دامغان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.
 
وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
 
وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • مناظره‌ای در مورد حجاب