Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -سید حامد عاملی گفت: در سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده که به صورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی است.

استاندار اردبیل ظهر امروز در بازدید از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل گفت: تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار شهر اردبیل به عنوان مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر استان، از اولویت‌های برنامه‌های عمرانی استانداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی می گوید تمام تلاشمان بر این است که هر چه زودتر، بزرگترین فضای فرهنگی و هنری استان تکمیل و در اختیار علاقه‌مندان فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

به گفته او خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده که به صورت بودجه ملی و ماده 56 تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است، مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ 150 میلیارد تومان نیز از محل ماده 56 برای این پروژه جذب اعتبار نماییم و امیدواریم با اقدامات انجام شده، این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.

عاملی در خصوص مبلغ 150 میلیارد تومان از محل ماده 56 تسهیلات بانکی گفت: با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص دیدار نموده و پیگیر تخصیص این مبلغ خواهند شد.

استاندار اردبیل دستور پیگیری مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی را نیز به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داد که این امر نیز محقق شود.

او دستور نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیل را داد که با هماهنگی معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شود.

عاملی گفت: تالار شهر اردبیل، مجموعه عظیم فرهنگی و هنری استان و در واقع آبروی فرهنگی و هنری استان است که با اتمام این پروژه، فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تالار شهر اردبیل تسهیلات بانکی سفر رئیس جمهوری به اردبیل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری استان تالار شهر اردبیل میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود