Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریبرز مرادی با اشاره به بارش برف شدید در استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: کلیه راه های اصلی و فرعی استان به غیر از محور پونل - خلخال باز است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به یک متر رسیده است، افزود: در محورهای رشت - لوشان، سیاهکل - دیلمان، زیاز - شوک، رودسر - لات محله، بلوردکان - خصیب دشت، شوک - ملکوت، ماسال - گیلوان، فومن - ماسوله، حشمت آباد - قوشه لانه، رشت - لاهیجان، پونل - خلخال، شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق، اطاقور خرما، لنگرود بلوردکان و محورهای مواصلاتی شهرستان های رودبار، لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رشت، لنگرود، املش، فومن، صومعه سرا و شفت از پنج تا ۱۳۰ سانت برف باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان متذکر شد: در محورهای مواصلاتی شهرستان های بندرانزلی، رودسر، ماسال، رضوانشهر، تالش و آستارا نیز بارش باران داریم.

مرادی، از برفروبی ۳۹۵ کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و تصریح کرد: حجم برفروبی طی مدت مذکور یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۶۰۰ مترمکعب در ۱۰۲۶ کیلومتر/باند از محورهای استان گیلان است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ راهدار با استفاده از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلان سنگین و نیمه سنگین درگیر برفروبی بودند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲۹ تن مخلوط شن و ماسه در محورها مصرف شده است.

کد خبر 650742

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵  واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران