Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - دکتر پیام جلالی گفت: باتوجه به بارش‌های شدید برف که از روز گذشته در استان شروع شده شاهد بارش‌های سنگین برف و وزش باد و کولاک شدید در محور‌های مواصلاتی هستیم.

جلالی گفت: از ساعت اولیه شروع بارش ها، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در سراسر شهرستان‌ها آماده باش بوده و در حال حاضر ۲۴ تیم عملیاتی مشغول به فعالیت و امداد رسانی به مسافران و در راه ماندگان و رها سازی خودرو‌ها می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او: تاکنون ۴۴۵ نفر از هموطنان عزیز در شهرستان‌ها اسکان اضطراری صورت گرفته و اقلام امدادی و بسته‌های تغذیه اضطراری توسط امدادگران و نجاتگران زحمت کش استان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه  گفت: در پی بارش شدید برف و وضعیت بوجود آمده، تردد اغلب محور‌ها به سختی ممکن است و اکثر محور های ارتباطی استان مسدود شده است.

جلالی می گوید: با توجه به وضعیت پیش آمده و ادامه‌ی بارش‌ها و وضعیت جاده‌ها، به هموطنان عزیز توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند در غیر اینصورت حتما به توصیه‌های پلیس راه توجه نموده و تجهیزات امدادی و خصوصا زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر امداد رسانی کولاک برف اسکان اضطراری بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

مسعود مثنوی افزود: طی اعلام مرکز عملیات اضطراری چهارمحال و بختیاری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر در پل روستای زرمیتان اردل در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: نیرو‌های امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی