Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در جشنواره ترجمان فتح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است که رسالت آن هدایت همه انسان‌های عالم است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: دوران دفاع مقدس دوران برادری‌ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌ها است که نجات بخش بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این رابطه دشمنان خفقان رسانه‌ای ایجاد کرده‌اند تا پیام دفاع مقدس به گوش دیگران نرسد.

نقدی با بیان اینکه حقیقت ناب اسلام می‌تواند جامعه بشری به عنوان تنها گزینه به کمال برساند، تصریح کرد: دشمنان از کاه کوه می‌سازند. از یک ماجرای کوچک در یک شهر دور افتاده در ایران کوه می‌سازند و در رسانه‌ها مثل بمب خبری می‌ترکانند. زمانی من گفتم از کاه کوه می‌سازند اما آنها گاهی از هیچ کوه می‌سازند.

وی اضافه کرد: گاهی اراذل و اوباش که چندین نفر را کشته و ظلم کرده به عنوان یک مبارز سیاسی مطرح می‌کنند و گاهی کسی اصلا کشته نشده می‌گویند او را کشتند و بعد آن را خبر یک رسانه‌ها می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: اغلب کسانی که ایران را ندیده‌اند و فقط از مسیر این رسانه‌ها ایران را شناخته‌اند وقتی به ایران می‌آیند تعجب می‌کنند که ما درباره ایران چه فکر می‌کردیم بنابراین دشمنان با رسانه‌ها نمی‌گذارند که این حقایق نورانی اسلام به دنیا برسد واقعیت‌های جامعه ما به دنیا برسد بنابر این ما باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشیم به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب در این زمینه از نهضت ترجمه صحبت می‌کنند.

نقدی با بیان این که نهضت ترجمه باید شکل بگیرد تا سالی چند هزار اثر ترجمه شود، گفت: ما در این چهل و چند سال در حال دفاع مقدس از حقایق نورانی اسلام در مقابل استکبار بودیم. یک روز این ملت از دفاع و جنگ برای حفظ ارزش‌هایشان خارج نشدند. این حقایق را باید به عالم نشر داد. همه باید نهضتی در این زمینه بسیج شوند یعنی همه به میدان بیایند. کارهای بزرگ انقلاب با حضور گسترده مردمی حل شده است با یک دستگاه اداری حل نشده است. 

وی عنوان کرد: در دفاع مقدس اگر فقط می‌خواستند نظامی‌ها بجنگند مطلقا این پیروزی‌های بزرگ حاصل نمی‌شد. همه مردم پای کار آمدند بنابراین حقایق اسلام و دفاع مقدس را باید به جهان نشر داد که انجام این ‌مهم نیازمند تلاش دستگاه‌های مختلف با همراهی مردم عزیز و بصیر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه برای کمک به نهضت ترجمه آثار دفاع مقدس، سپاه و بسیج با ساماندهی ظرفیت‌های مردمی به میدان خواهد آمد، اضافه کرد: باید به حوزه دفاع مقدس و صدور پیام انقلاب به جهان بیشتر مبادرت ورزید زیرا امروز انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب در دنیا طرفداران بیشماری دارند و باید به این طرفداران نقش بیشتری داده شود.

نقدی ادامه داد: ناشران بزرگ دنیا را به راهیان نور ببریم و برای آنها برای دفاع مقدس بگوییم. باید در دنیا نمایشگاه‌هایی خودمان برپا کنیم و جذابیت‌های دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه باید در راستای نهضت ترجمه ستاد مرکزی تاسیس شود، گفت: ناشران و انتشاراتی‌ها باید سالانه اثرهایی در راستای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و صدور پیام‌های آن چاپ کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهند البته در این راستا باید نهضتی کار کرد زیرا انگیزه و ظرفیت‌های زیادی در بین جوانان ایرانی وجود دارد که باید با همت و تلاش بیشتر آثار زیادی در حوزه انقلاب تولید کرده و پیام آن را به جهان صادر کرد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس محمدرضا نقدی خلیج فارس سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس محمدرضا نقدی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس محمدرضا نقدی خلیج فارس سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی کوه می سازند نهضت ترجمه دفاع مقدس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود