Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - حسین قدیمی گفت: مبنای تعریف و اجرای طرح بهارستان مربوط به اعتبارات مصوب بند "ج" تبصره ۶ و بند "ز" تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی، توجه به مناطق محروم روستایی و توسعه متوازن آن در کشور است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: این طرح در اردیبهشت‌ماه سال جاری از سوی شرکت توانیر ابلاغ شد و شرکت‌های توزیع برق مکلف شدند تا طی یک فرآیند ۵ ساله شبکه برق روستایی را اصلاح، بهسازی و تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی گفت: ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه‌های برق ۲۷۵ روستا در استان اردبیل، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات بند "ز" تبصره ۱۵ و بند "ج" تبصره ۶ تامین شده است.

او هدف از اجرای این طرح را جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین برق مطلوب مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق و توسعه شبکه برای تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می‌گوید: در راستای رضایتمندی روستائیان در حال حاضر تعداد ۴ هزارو ۵۰۰ دستگاه چراغ LED با توان ۵۰ وات و ۲۵ وات در سطح معابر روستا‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

قدیمی گفت: همراه با تقویت و بهسازی شبکه برق روستاها، امسال طرح برق رسانی به ۱۵ روستای فاقد برق با ۱۹۵ خانوار در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست که در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: برای تکمیل و اتمام پروژه‌های پیش بینی شده طرح بهارستان نیازمند تخصیص اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق محروم برق رسانی بهسازی تامین اعتبار استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت