Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:19:58 GMT

خواستگار انتقام‌جو در استان البرز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۵۷۱۴

خواستگار انتقام‌جو در استان البرز دستگیر شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری خواستگار انتقام جو در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج، به نقل از روابط عمومی پلیس البرز؛ سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده خانمی به پلیس فتا ساوجبلاغ مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی او می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل جوان دلگانی پس از سه سال فرار بازداشت شد اعضای باند اخلال در نظام اقتصاد ارزی و بانکی کشور در استان مرکزی بازداشت شدند بخشدار پیشین خاوران بازداشت شد

وی افزود: بلافاصله اقدامات تخصصی ماموران در این زمینه آغاز و در همان بررسی های اولیه هویت گرداننده پیج منتشرکننده تصاویر شاکی شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که متهم مدتی قبل از طریق فضای مجازی با شاکی آشنا و پس از مدتی قصد ازدواج با وی را داشته که به دلایل شخصی این موضوع میسر نشده و او نیز برای انتقام جویی با ایجاد یک پیج جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی این خانم کرده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم به انجام این اقدام مجرمانه گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ سلیمانی در پایان ضمن اشاره به از دسترس خارج کردن پیج اینستاگرامی متهم، به شهروندان توصیه کرد که به هیچ عنوان تصاویر شخصی خودشان را در اختیار اشخاص مجازی قرار ندهند و از بارگذاری این تصاویر در صفحات مجازی خودداری کنند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند