Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@12:52:05 GMT

افشای تصاویر گوشی ردمی نوت ۱۱ اس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۵۷۲۸

افشای تصاویر گوشی ردمی نوت ۱۱ اس

فرارو- رندر‌های گوشی ردمی نوت ۱۱ که احتمالا به زودی در بازار عرضه می‌شوند، منتشر شد.


به گزارش فرارو، به نظر می‌رسد شرکت ردمی آماده است تا یک گوشی هوشمند جدید دیگر را در بازار هند عرضه کن. این که گوشی که Redmi Note 11S نام دارد احتمالا در ماه جاری عرضه خواهد شد. اکنون، رندر‌های رسمی این گوشی هوشمند به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رندر‌ها طراحی دستگاه را به نمایش می‌گذارند.


رندر‌های گوشی Redmi Note 11S توسط وبسایت Xiaomiui.net که اخبار شرکت شیائومی و سایر نهاد‌های وابسته به آن را منتشر می‌کند، ارائه شده است. این گوشی هوشمند احتمالا با یک سوراخ پانچ در پنل جلویی برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند در پنل پشتی یک سیستم دوربین چهارگانه را در گوشه بالا سمت چپ ارائه می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در کنار آن قرار دارد.


براساس گزارش‌های منتشر شده و گمانه زنی‌های فاش شده وبسایت Xiaomiui برخی از مشخصات گوشی Redmi Note 11S مشخص شده است. گفته می‌شود که گوشی Redmi Note 11S با کد "miel" و با شماره مدل K7S شناخته می‌شود. انتظار می‌رود شماره مدل این گوشی هوشمند برای عرضه در بازار هند SI2201117 باشد. از طرفی نسخه بین‌المللی این دستگاه احتمالا با شماره مدل SG2201117 وارد بازار شود.


طبق گزارش‌های پیشین، گوشی ردمی نوت ۱۱ اس با سیستم دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی OV2A و سنسور دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.


برخی از مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ اس در منابع دیگر به جز وبسایت Xiaomiui نیز آمده است. از جمله می‌دانیم که صفحه نمایش این دستگاه، یک نمایشگر AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند دارای سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز باشد.


گمان می‌رود که گوشی هوشمند جدید Redmi از چیپست مدیاتک هشت هسته‌ای استفاده کند. همچنین گفته شده است که این گوشی هوشمند احتمالا در سه مدل پیکربندی متفاوت حافظه شامل ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود.


از آنجایی که سیستم عامل MIUI 13 رسمی شده است، پیش بینی می‌شود که گوشی Redmi Note 11S با آخرین نسخه از این سیستم عامل عرضه می‌شود. همچنین اعتقاد بر این است که نسخه بهینه‌سازی شده این گوشی هوشمند به عنوان بخشی از Poco M۴ Pro 4G هم در بازار‌های هند و هم در بازار‌های جهانی عرضه شود.

منبع: gizbot

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی ردمی نوت ۱۱ گوشی هوشمند گوشی Redmi Note 11S

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند