Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "علیرضا قاسمی فرزاد" روز دوشنبه در دیدار سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان، افزود: کوچک‌ترین تعللی از سوی مدیران در راستای تامین آب پایدار شهر همدان پذیرفتنی نیست.

وی اظهار داشت: انسجام مدیریتی و ایجاد همگرایی در بین نیروها برای برداشتن گام بلند باید از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای استان همدان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: خلاقیت، ولایی بودن، فسادستیزی، مردمی بودن، اهل پشتکار و خدمتگذاری، امانت دار و کارا بودن از ویژگی‌هایی است که در انتصاب مدیران استانی مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در موضوع تامین آب، همه مناطق استان یکسان دیده می‌شود و تامین آب آشامیدنی شهر همدان باید به صورت پایدار انجام شود. 

استاندار همدان تاکید کرد: در انجام پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان باید یک هم‌افزایی جهادی بین دولت‌مردان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک با همدلی و انسجام، می‌توان از توان فنی و مهندسی موجود در استان بهره برد و سال آبی پیش رو را بدون کمترین تنش آبی برای مردم سپری کرد.

قاسمی فرزاد افزود: اجرا و پیگیری هرچه سریع‌تر انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان به عنوان یک طرح اضطراری برای گذر از بحران آبی همدان، بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا؛ "محمد ضروری" روز گذشته (۲۶ دی) به عنوان سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان معرفی و از خدمات "منصور ستوده" قدردانی شد.

برچسب‌ها آب و فاضلاب استانداری همدان شرکت آب منطقه ای همدان علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استانداری همدان شرکت آب منطقه ای همدان آب و فاضلاب استانداری همدان شرکت آب منطقه ای همدان علیرضا قاسمی فرزاد شرکت آب منطقه ای قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات کارگران گفت: یکی از اصلی‌ترین این موضوعات عدم رعایت طبقه‌مندی مشاغل در برخی واحدهای تولیدی است که در این زمینه بنده پیگیر رفع این مشکل هستم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان با استاندار زنجان و مسئولان حوزه اقتصادی استان زنجان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به جایگاه والای کارگران در کشور گفت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه درد کارگران را درد خود می‌دانم گفت: طبقه‌بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان تأکید کرد: طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود چرا که معتقد هستیم نباید حق کارگران ضایع شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من بوده است.

به گزارش تسنیم ، در ابتدای مراسم جمعی از حضار به نمایندگی از جامعه کارگری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر