Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای اخیر و با مطرح شدن اسامی نفراتی مانند مهدی مهدی پور یا محمد حسین مرادمند عنوان می شد سرمربی استقلال با اطلاع از به پایان رسیدن قرارداد این دو بازیکن از حالا به فکر تمدید قرارداد این دو نفر است. در حالی که افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال این موضوع را تکذیب و این شایعات را ساخته و پرداخته افرادی می دانند که به دنبال بازارگرمی برای بازیکنان موردنظرشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود فرهاد مجیدی نام تعدادی از بازیکنان مازاد تیمش را در فهرست خروجی قرار داده و قصد دارد چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد تا در دور برگشت علاوه بر تقویت تیمش در برخی پست ها نگرانی بابت بازیکن جایگزین نداشته باشد.

فرهاد مجیدی همواره در صحبت هایش در نشست های خبری خطاب به هواداران و البته به بازیکنانش گفته که هیچکس را در استقلال به زور نگه نمی دارد. بلکه بودن در استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم باید برای بازیکنانش آرزو و افتخار باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدی پور محمد حسین مرادمند استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی محمد حسین مرادمند مهدی مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک با توجه به نتایجی که در این فصل برابر مدعیان لیگ بیست و سوم گرفته، یکی از تیم‌های خاص لیگ برتر محسوب می‌شود و این موضوع باعث شده تا آنها با توجه بیشتری به عملکرد استعدادهای این تیم علی‌الخصوص مهدی لیموچی را زیر نظر بگیرند و در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر، برخی از آنها به سراغ فرایند نقل و انتقالات رفته‌اند.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در مورد وضعیت به وجود آمده برای بازیکنان تیمش گفت: من هر جا که بودم آخرش خیلی سراغ بازیکنان ما می‌آیند. این برای من چیز جدیدی نیست و مشکلی هم ندارم. اتفاقا خیلی هم خوشحال می‌شوم که بازیکنانی که با آنها کار کردیم، پیشرفت می‌کنند. آدمیزاد است و سرشتش بر این است که پیشرفت کند. من خیلی خوشحال هستم که هر سال و هر دوره اینگونه به جان تیم ما می‌افتدند. ایرادی هم ندارد و انشالله بازیکنان ما هر جا هستند موفق باشند.

حسینی درباره مهدی لیموچی بازیکن ملی پوش تیمش گفت: در مورد مهدی خیلی زیاد صحبت می‌شود. در تلویزیون هم درباره او صحبت می‌شود. اجازه بدهید یک بازیکن کارش را انجام دهد و خیلی روی او فشار می‌آورند. فوتبالیستی است که بسیار باشخصیت است و بچه خوبی است. آمده، کار کرده و جوهرش را هم داشته و پیشرفت کرده ولی اینکه همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، کار درستی نیست. تمرکز او را به‌‎هم می‌زند. خدا را شکر هر جا بودیم، در ته فصل بازیکنانم گل نقل و انتقالات شدند. بچه‌ها پیشرفت کردند و این میزان صحبت هم فشار مضاعف است.

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!