Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملااحمد فخری امروز در نشستی که به مناسبت تشریح ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جوانرود برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به لحاظ کیفیت و کمیت قابل قیاس با انقلاب های دیگر نیست. ماندگاری وحفظ انقلاب با اهداف متعالی خود یک دستاورد بسیار مهم در تاریخ است که باید به آن اهتمام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه شهرستان جوانرود افزود: عواملی همچون دین و دینداری، ولایت و ولایتمداری، رهبری امام (ره) و حضور منسجم مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و برای تداوم انقلاب باید همچون گذشته از این عوامل استفاده کرد.

این عالم برجسته اهل سنت تاکید کرد: باید در برگزاری مراسم مهمی همچون دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بصورت خلاقانه و انقلابی تشریح کرد تا یاد آن دوران پر افتخار گرامی داشته شود.

وی بیان داشت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی ملت ایران است و مردم عزیز ایران اسلامی همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند و همچنان این روند ادامه دارد.

ماموستا فخری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ایام دهه خجسته فجر فرصت مناسب و مغتنمی است که مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود را به اطلاع مردم شهرستان برسانند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دهه فجر امام جمعه شهرستان جوانرود ماموستا فخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم