Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ جلسه هماهنگی ستاد برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی دوشنبه با حضور مهدی مبینی مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه وزارت ورزش و جوانان، یوسف بهتری رئیس، همایون خرم نایب رئیس و علی صدیقی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برگزار شد.

حسن اثنی عشری، رئیس حراست دفتر امورمشترک فدراسیون ها، علی اصغر پور رئیس توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان تهران، علیرضا رحیمی نماینده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، علیرضا کاشانی نماینده سازمان بسیج ورزشکاران کشور، زارعی دبیر کمیته ورزش مجمع شهرداران کلان شهرهای مهدی باباییان مدیر همایش‌ها و جشنواره سازمان ورزش، محمدجواد نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، ابوالفضل سلیمانی کارشناس وزارت ورزش و جوانان، ایمان روحانی منش معاون اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، پژمان فزون‌خواه، علی رحمانیون، مسئول برگزاری المپیاد استعدادهای برتر، نازنین آزموده مسئول دبیرخانه المپیاد و روسای کارگروه های ستاد از میهمانان ویژه این جلسه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین المپیاد استعدادهای برتر فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی قرار است با شعار “مهارت، همت، هویت قدرت ورزشهای رزمی برای ایرانی قوی” در رشته‌های کیک‌بوکسینگ، سامبو، پنچاک سیلات، پانکریشین، جوجیتسو و هنرهای فردی در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شود.

برچسب‌ها جوجیتسو وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی همایون خرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوجیتسو وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی جوجیتسو وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی همایون خرم المپیاد استعدادهای برتر فدراسیون انجمن های ورزش وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت سر گذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمام بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

به گزارش ایمنا، آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: ایرنا کد خبر 747834

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی