Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به نیاز روزانه ۳۰ هزار تن نهاده های دامی در گلستان، گفت: تمهیدات لازم برای تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز در گلستان اندیشیده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی محمد زنگانه ظهر امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان با حضور وزیر جهاد کشاورزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این قرارگاه و دستگاه‌های مرتبط اظهارداشت: باید تخصیص سهمیه روغن سویا و پالم استان هر چه زودتر از سوی وزارت جهاد کشاورزی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه کشاورزی اظهار کرد: استان نیازمند روزانه30 هزار تن نهاده‌های دامی است که تمهیدات لازم برای تامین آن اندیشیده شد.

حذف یارانه واردات نهاده دامی به رونق تولید داخل کمک می‌کندتکاب و شاهین‌دژ با کمبود نهاده‌های دامی و ادوات کشاورزی مواجه هستندتوزیع نهاده دامی در شرکت تعاونی دامداران کاشان/فروش نهاده دولتی با نرخ آزاد صحت ندارد

وی افزود: رفع مشکل تخصیص سهمیه آرد نوع 2 و همچنین تخصیص سهمیه شکر زنبورداری استان باید مورد توجه وزارت خانه‌های مرتبط باشد.

استاندار گلستان یادآور شد: افزایش سقف اختیارات بانک های استان برای تامین سرمایه در گردش تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی از طریق وزارت امور اقتصادی و بانک مرکزی نیازی ضروری در راستای تسهیل فعالیت‌های تولیدی است.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گلستان نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی