Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: . آن‌ها به پر و پای ما پیچیدند، اما تجربه ما بیشتر بود، از تجربه خودمان استفاده کردیم و برنده شدیم.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*جام حذفی، چون تک بازی بوده و باید برنده مسابقه مشخص شود، بازی‌های سخت و دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم امید نفت آبادان می‌ترسیدیم، چون بسیار خطرناک و غیرقابل پیش بینی بود و بازیکنان ما نیمه اول طبق معمول بازی را دست کم گرفته بودند.

*در نیمه اول آن‌ها یک گل زدند و ما هم یک گل زدیم، چون تیم امید‌ها بود بچه‌ها فکر می‌کردند مانند امید‌ها هم بازی می‌کنند. نیمه دوم بچه‌ها به خودباوری رسیدند و اینکه نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. خوشحالم که توانستیم با فوتبال شسته و رفته بازی را ببریم.

*۲ بار توانستیم در مرحله یک چهارم جام حذفی باشیم، به مردم خرم آباد تبریک می‌گویم و خوشحالم. امیدوارم به مرحله بعد صعود و دوباره مردم خرم آباد را خوشحال کنیم.

*به تیم نفت آبادان و مردم این شهر هم تبریک می‌گویم. نفتی‌ها با زجر آمدند و تیم خوبی بودند. آن‌ها به پر و پای ما پیچیدند، اما تجربه ما بیشتر بود، از تجربه خودمان استفاده کردیم و برنده شدیم.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی محرومان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدالله ویسی خیبر خرم آباد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خیبر خرم آباد عبدالله ویسی خیبر خرم آباد خرم آباد جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از مرحله یک هشتم نهایی عبور کرد و حالا فقط 8 تیم در این تورنمنت باقی مانده‌اند. 7 تیم لیگ برتری صعود کرده(مس، گل‌گهر، هوادار، آلومینیوم، تراکتور، ملوان و سپاهان) به همراه چادرملو اردکان از لیگ دسته اول به یک چهارم نهایی رسیدند و قرار است روز دوشنبه حریفان خود را در مرحله بعدی بشناسند.

نکته قابل توجه این است که شگفتی‌ساز مسابقات جام حذفی قطعا در مرحله بعدی میزبان خواهد بود. چادرملو اردکان هردو بازی گذشته خود در جام حذفی را مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان در خانه حریفان برگزار کرد و برنده شد و بر اساس قوانین قطعا بازی سوم را باید میزبان باشد.

بر این اساس شاگردان سعید اخباری در مرحله بعدی مسابقات جام حذفی به هر تیمی برخورد کنند، باید در یزد از آن تیم پذیرایی کنند. هیچ تیم دیگری در جام حذفی چنین شرایطی را ندارد و فقط درباره چادرملو این موضوع صدق خواهد کرد.

بی‌شک میزبانی از حریف بعدی در یزد یک امتیاز مثبت برای چادرملو خواهد بود تا بتواند در حضور هواداران خودی از این مرحله هم بالاتر برود و به شگفتی‌سازی خواهد ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند